Füst vagy kartergáz az olajbeöntő nyílásnál?
Az autó leállítása után,szétnéztem a motortérben és arra lettem figyelmes,hogy leállás után füst szált ki az olajbeöntő nyíláson. Utána egyből rá adtam a gyújtás és szemmel láthatóan *füstöt vagy kartergázt látni. Ha ráteszem a sapkát,de nem csavarom rá,akkor érződik hogy lökné le egy kicsit.
Olaj fogyasztást nem vettem észre,ha igen is akkor az a mennyiség az erg szelepen látszódig.
Olyan 30km tettem meg és autópálya tempóval végig,ha ez számítana.
Golf 4 2002 1.9 pdtdi 74kw atd 260 000*km
Kérdésekre szívesen válaszolok.
A kartergáz az füst tulajdonképpen.
Ki van a motorod azért csinálja ezt. A gyűrű leragadt vagy eltört valamelyik.
Kék füst: olaj kerül az égéstérbe.
Fehér füst: víz kerül az égéstérbe.
Mindkettő hengerfejtömítés vagy gátszakadás (vagy olajhőcserélő, vagy turbo) hiba lenne, de eddig nem erről volt szó.
Ha sok a kartergáz, akkor a gyűrűid kopottak/törött vmelyik, akkor elvesztesz pár lóerőt(annyit nem hogy észrevedd), és nagyon gyorsan fog kopni a hengerfalad, rövid időn belül nagyon drága motorkárt okozol.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!