Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Elől téli, hátul nyári nyárra...

Kicsi133 kérdése:

Elől téli, hátul nyári nyárra vagy fordítva?

Figyelt kérdés
Az a helyzet adódott hogy a felniken téli és nyári is van rajta 2-2. Egy hónapig így kell használjam amíg nem kapok fizetést. Szóval azt szeretném kérdezni, hogy melyik kettőt melyik tengelyre tegyem.

2020. ápr. 10. 15:56
 1/9 b1812567 ***** válasza:
51%

Ne közlekedj így, életveszélyes.

Valahol (totalcar talán?) kipróbálták, milyen ha vegyesen használnak téli és nyári gumit. Katasztrofális eredménye volt.


Még az is jobb, ha 4 téli gumit hagysz fenn, és - óvatosan - úgy közlekedsz. Jobban kopik, de nem annyival rosszabbak a tulajdonságai melegben.

2020. ápr. 10. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
24%

Ez így valóban necces, főleg nagyobb sebességnél satuféknél.

Amúgy előre kell a nyári és ha "szerencséd" van akkor ott is hajt.

2020. ápr. 10. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
51%
Előre nyári,és kész adok neked kölcsön addig 2 nyári kereket milyen autód van?
2020. ápr. 10. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
49%
Elöl teli hátul nyári.
2020. ápr. 10. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Elől nyári, hátul téli. Mindig elől legyen a jobb, megfelelőbb gumi (igen, láttam azt a hülye cikket, ami a fordítottját ajánlja).
2020. ápr. 10. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Miert gondolod így ?

A gumigyártók weboldalan is igaz van a gyengébb legyen elől, én pl eléggé bízom bennük hiszen sikerült még autógumit is gyártani nemcsak a gyakorin fotelmernokoskodni így érdekelne a meglatasod.

2020. ápr. 10. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Én mindehol csak azt láttam, hogy ez a koncepció télre hogyan lehet, de nyári szezonra sehol se.
2020. ápr. 11. 07:18
 8/9 anonim ***** válasza:
54%

6os

Egy előnye van, ha hátul van a jobb gumi: nem pördül meg olyan könnyen az autó, ez főleg télen csúszós úton számít. De cserében van legalább 10 hátránya:

-feltételezem, hogy elsőkerekes az autó, jobb gumi előre kell

-fékezésnél mindig az első tengely a felelős, megint csak az a jó, ha elől van tapadás

-kanyarodásnál az első tengely kell tapadjon, még száraz úton is nagyon hamar alulkormányzott lesz az autó szar első gumikkal, vagy nem megfelelő téligumival

-nagyobb súly is általában elől van az autókban, megint csak jó, ha ott van a jobb gumi

Írok még, ha kell.

2020. ápr. 11. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%
Azért egy első hajtású orrnehéz autónál megnézném azt a korrigálást, amikor a gyengébb gumi van elől, a jobb hátul, és a kocsi eleje a gyengébb gumi miatt elveszti a tapadást, közbe jön a fék, ami még jobban előre tolja a súlyt, hátulról könnyebbedik a tengelyterhelés, és a jobb minőségű hátra felszerelt gumi premier plánba végig nézi, hogyan töröd szarrá magad, mert ő semmit nem tud közbe avatkozni hátulról :D :D :D Szóval menjen a jobb gumi hátra egészen nyugodtan, aztán megy a kocsi is a bontóba, rosszabb esetben te is a krematóriumba...
2020. máj. 14. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!