Elől téli, hátul nyári nyárra vagy fordítva?
Ne közlekedj így, életveszélyes.
Valahol (totalcar talán?) kipróbálták, milyen ha vegyesen használnak téli és nyári gumit. Katasztrofális eredménye volt.
Még az is jobb, ha 4 téli gumit hagysz fenn, és - óvatosan - úgy közlekedsz. Jobban kopik, de nem annyival rosszabbak a tulajdonságai melegben.
Ez így valóban necces, főleg nagyobb sebességnél satuféknél.
Amúgy előre kell a nyári és ha "szerencséd" van akkor ott is hajt.
Miert gondolod így ?
A gumigyártók weboldalan is igaz van a gyengébb legyen elől, én pl eléggé bízom bennük hiszen sikerült még autógumit is gyártani nemcsak a gyakorin fotelmernokoskodni így érdekelne a meglatasod.
6os
Egy előnye van, ha hátul van a jobb gumi: nem pördül meg olyan könnyen az autó, ez főleg télen csúszós úton számít. De cserében van legalább 10 hátránya:
-feltételezem, hogy elsőkerekes az autó, jobb gumi előre kell
-fékezésnél mindig az első tengely a felelős, megint csak az a jó, ha elől van tapadás
-kanyarodásnál az első tengely kell tapadjon, még száraz úton is nagyon hamar alulkormányzott lesz az autó szar első gumikkal, vagy nem megfelelő téligumival
-nagyobb súly is általában elől van az autókban, megint csak jó, ha ott van a jobb gumi
Írok még, ha kell.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!