Mitől lehet az, hogy amikor felkapcsolok minden fogyasztót az autón (lámpák, rádió, ventillátor stb. ) akkor a generátor nem tudja megfelelően tölteni az akksit?
Ha az "U-Reference"-re gondolsz a szervizmenüben, az mindig fixen 13,5V-ot mutat. Szerintem ne ezt vedd alapul! Terhelés nélkül illik minimum 13,8V-nak lennie. De ha 13,5-14,1 között van neked, attól nem kellene lemerülnie az akkunak. Valószínű az az akku már a végét járja.
Az ezek szerint titok, hogy milyen motorral szerelt az autód. Mindegy, nem olyan lényeg. Ahogy írtam, lehet testkábel kontakthiba a préselt sarunál. Elő szokott fordulni ezeknél. Ha lenne multimétered, meg lehetne róla bizonyosodni. Ha az akku negatív pólusa és a motorblokk között 0,1V-nál nagyobb különbséget mérsz, akkor érdemes foglalkozni vele.
A szervizmenü egyébként nálam tized V-ra ugyan annyit mutat, mint a multiméter az akkusarun.
"Szerintem 13.5V-nak kell lennie minimum a töltés."
De ki beszélt arról? Én a nyugalmiról beszéltem, mivel te is arról beszéltél, hogy 11,6 V.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!