Milyen volt a fékezés a vákuumos fékrásegítő előtt?
Ha álló motornál nyomkodom a fékpedált és az felkeményedik, akkor nem csak kicsit, hanem sokkal nehezebb lesz benyomni a fékpedált, szinte alig tudom egy kicsit megmozdítani.
Mielőtt kitalálták a vákuumos fékrásegítőt, valóban ennyire borzasztóan nehéz volt a fékezés? Vagy máshogy alkották meg a rendszert, hogy kicsit könnyebb legyen benyomni a pedált?
Tudtok mondani olyan autókat, amikben még nem volt ilyen rásegítés?
Köszönöm!
nem véletlen, hogy kitalálták a fékrásegítőt, a szervokormányt, a szinkrongyűrűs sebváltót, az elektromos ablakemelőt, na és a klímát.
Ezek nélkül is megvoltunk, méghozzá boldogan, de ezekkel még boldogabbak vagyunk. (az automata váltót meg sem említem)
Szóval a fékrásegítő előtt is volt fék, és akkor az volt a tökéletes..mert nem tudtuk, hogy lesz jobb(kényelmesebb )
Jók voltak azok is , pont úgy meglehetett állni mint most.
Nem volt rosszabb a fékerő sem meg a fékhatás sem.
Csak másabb volt mint a mostani fékek.
Nyilván mindent könnyebbé tesznek ma mert ez a fejlődés.
Köszönöm mindenkinek!
A 7-es válaszoló volt az, aki legpontosabban megválaszolta. Erre voltam kíváncsi, hogy máshogy volt méretezve, tehát nem volt olyan borzasztó nehéz benyomni, mint egy mostani autó pedálját rásegítés nélkül.
Amelyik autoban van rasegites de nem mukodik annal nehezebb benyomni a pedalt mint annal amelyiknel gyarilag nincs.
Ugyan igy mukodik a szervokormanynal is. Ha elromlik a szervod akkor alig tudod elforditani a kormanyt de ha eleve nincs akkor menet kozben nem nehez tekeni, csak allo helyzetben nehezebb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!