3.5 eves aksi lemerult. A gyujtast meg ra tudjuk adni de az oninditot mar nem forgatja meg. Erdemes befektetni egy aksi toltore es megtartani a regi aksit vagy inkabb egy uj aksit venni?
Nyilvan a tolto harmadaba kerul mint az uj aksi es most szeretnenk inkabb sporolni.
Amilyen mazlink van az aksi garanciaja 3 eves volt csak :(
A gyári akksik simán bírnak 7-8 évet.
A boltinál 4 év után minden nap egy ajándék.
Vehetsz töltőt, de valószínűleg azt gyakan kell használni, és bizonytalan lesz a reggeli indítás.
Sajna eljött az ideje az akksi cserének.
“ Egyébként akinek autója van , annak kell egy akku töltő is állandóan.”
Akkor valamit rosszul csinálok, 32 éve vezetek, és nincs autós akkutöltőm. Ha egy akku tönkrement, nem vagyok hajlandó éjszakai töltögetéssel az élettartamát pár héttel meghosszabbítani. Ha csak lemerült, gyújtás még van, akkor betolás, ha az sincs, akkor bikázás.
Nem értem, és nem látom át, hogy egy lenerült akksi miatt miért is kell szinte hisztizni, hogy töltőt vásárolj, vagy új akkumulátort.
Ahogy már írták, alapvetőn azt kellebe tudni, hogy miért is merült le.
Lehet már cserére szorul, de lehet a generátor nem tölt megfelelően, vagy valani leszívta az akksit - tehát a kérdés, hogy az akkumulátor a rossz, vagy máshol van a hiba forrása.
Rossz akkumulátort nem javít meg a töltő, de egy új akkumulátor is lemerül, ha hibás a rendszer (pl nem tölt a generátor)
Ekkora problémát jelent a dolog?
Biztos, hogy megengedheted magadnak azt az autót? Mindegy, az a te dolgod, de egy akkumulátornál sokkal költségesebb hibák is előjöhetnek, semmi különös nincs abban,vha egy akkumulátor 3-4 év után cserére szorul... csakhogy arról meg kell győződni, hogy valóban az akkumulátor kapacitása merült ki.
Nekem egyik napról a másikra döglött meg az akksim...
(cellazárlat)
Mákom volt mert előtte nap voltam jó messze otthontól, ha ott döglik meg akkor szívás van. (Lehet kuncsorogni hogy vki bikázza be)
Abból a szempontból szerencsém, hogy öreg dízelem van, hogy csak indításhoz kell akksi, utána ki is dobhatom belőle :D
Az a gáz ha totál lemerül a zárlattól és nem tudod kinyitni (mert nem kulcsos az ajtó mint nekem pl.).
Na akkor szívás van...
Nekem "csak" egy cella adta meg magát, 10.9V volt benne, izzítás vagyis izzításpróbálkozás közben leesett 6 volt alá.
Vettem egy 100Ah-s Exide premium-ot, azt nagyon dicsérik, remélem az nem 2 évet fog kibírni.
Sajna garancia mindenhol csak 1 év van :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!