Mi a véleményetek az E-Golfról?
Szerintem még nem mentek annyit ezekkel hogy komolyabb bajuk lenne.
Tehát nincs még tapasztalat ezen a téren.
De szerintem ha olyan keveset jársz akkor mindennél jobb egy elektromos.
Ezeket már olcsón adják., neked emg tökéletes lenne.
Ha pusztán elektromos autóban gondolkozol, olyanokat nézzél, amiket alapból annak fejlesztettek; mint a Leaf, INONIQ, Apmera, stb.
Szervizigény alacsony bármilyen belsőégésűhöz képest.
Köszi a válaszokat. Hát igazából nem csak abban gondolkodom de szerintem az lenne a legpraktikusabb mivel nem járok hosszú távra. Ha meg kell messzebbre menni van a családba egy dízel amivel megtudom oldani.
Hát nem tudom mindenki azzal érvel az elektromos autó mellett ilyen téren , hogy kevesebb benne az elromlandó alkatrész meg az érzékelő is mint egy modern benzines/dízelbe
szerintem ez olyan, illetve mégolyanabb, mint a többi autónál is. ha az ember márkaszervízbe viszi, akkor elég drága a legalapvetőbb karbantartási feladat is, független szakszervízben viszont meg lehet oldani sokkal gazdaságosabban és célzottabban ugyanazt a feladatot.
egyébként biztos, hogy hosszú távon kiadja a matek ilyen használat mellett, de nagy hibákra azért lehet számítani itt is.
Az biztos, hogy egy elektromos autóban sokkal kevesebb az olyan alkatrész, ami ha elromlik, ott maradsz az út szélén. Nyilván elektronikai cuccokkal ugyanúgy meg van tömve, de ha nyaralás közben megadja magát a tolatóradar vagy a sávtartó asszisztens, attól még haza tudsz menni.
Ha van rá 15 milliód és tényleg megfelel az igényeidnek, akkor szerintem nem jársz rosszul vele. És az eGolf tényleg normálisan néz ki, nincs idióta formája, mint a legtöbb elektromos autónak. Viszont azzal érdemes számolni, hogy a hatótávja kb. 160km, ami városban is nagyon hamar össze tud jönni még napon belül is, tehát némi alkalmazkodást igényel: töltőt kell keresni, ez behatárolja a parkolást is, stb.
De ha ezekkel meg tudsz barátkozni, szerintem szuper választás!
Igen, kevesebb a kopó alkatrész egy elektromos autóba, de ha ott elromlik valami, az olyan vagyonokba fog kerülni, hogy egy kettőstömegű vagy egy turbó fitty fene hozzá képest. No meg számolni kell a fokozódó aksi romlással és azért nem kellemes töltő parával elindulni mindenhová. (Bár ha van 15 milliód egy új autóra, akkor nem hiszem hogy egy esetleges inerter csere vagy hasonló problémát okozna anyagilag.)
Kicsit írhatnál többet róla, hogy mégis mire kell neked az autó. Hányan utaznátok általában? Kell nagy csomagtartó? Kell kakaó a motorba, vagy csak vigyel el A-ból B-be? Milyen minőséget szeretnél? Egy Golf biztos nagyon jó minőségileg és komfortra, de az E-Golf már egy öregecske modell, jön az ID3 lassan.
Ha most kéne elektromos autót vennem, akkor én egy Hyundai IONIQ-ot néznék első sorban, orrba szájba dícsérik, van belőle plug-in meg sima hibrid is. Vagy a testvérmárkánál a Kia E-Nirot. Plusz már a Ceednél és az XCeednél is vannak plug-in hibrid modellek.
Ha nagy autóra van szükség, akkor a Skodánál a Superb-ből van plug-in.
15 millióért van már belépő felszereltségű 3-mas BMW-ből is plug-in hibrid. Nyilván itt azért még 1-2 milliót kéne hozzátenni, de ugyanakkor szerintem szépen lehet alkudni egy BMW árából.
Ha pedig az értéktartásra és a megbízhatóságra mennék rá, akkor vennék egy hibrid Toyotát. Úgy tartják használtan az árukat, mint kevés másik kocsi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!