Trabant 1.1 vagy Zaparosec 986 melyiket éri meg?
1. A régi autózás nem ezeknél a kommunista szaroknál kezdődik.
2. Elhiszem, hogy bejönnek a régi autók, de az nem arra való, hogy te első kocsinak napi használatban azon gyakoroljál. Ezek hobbi autók amiket garázsba beraksz, hétvégén előveszel és valamit mindig szerelni kell rajta.
A trabanthoz nehéz alkatrész találni, a zaporozsechez meg szinte lehetetlen.
Kispolszki egy elég megbízhatatlan autó volt már néhány évesen is, nem hogy veteránként.
Ha olcsón akarsz régiautózni, akkor zsiguli. Abból is kocka vagy samara. Esetleg skoda, de ahhoz is nehéz alkatrészt találni.
Egyiket sem éri meg, de a hobbijára nem azért költ el az ember olykor irdatlan összeget, mert az megéri, hanem azért, mert az a hobbija, és megteheti, hogy költ rá.
Egy öreg autó fenntartása is hobbi, rendszeres, napi használatra nem igazán való már egyik szocialista remekmű sem.
Szerinted ezt megéri fenntartani, ha csak anyagi oldalról közelíted a kérdést?:
(pedig ez valóban nem egy tucat autó volt régen sem)
Úgy tetted fül a kérdést, mintha holnap reggel már vennéd is valamelyiket. :D
Na de most komolyan.
Amennyiben tényleg az öreg autókra buksz, akkor megértem a zapi iránti lelkesedést. Na de hogy jön a képbe egy vw. póló motorral szerelt gagyi NDK-s turmix?
És még egy.
Ha valóban 21 éves vagy, és nincs sem szakmai háttered, sem több milliód fölöslegben, akkor gyorsan tegyél le a 30+ éves szocialista autók vásárlásáról.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!