Miért nem plug-in hibrideket vesznek az emberek?
Nyilván a plug-in elektromos része nem állandó pályázasra van kitalálva hanem arra hogy városban elektromosan közlekedj, károsanyag kibocsátás nélkül.
Én sima hibridet tervezek konnektorosra cserélni. Városban elektromos autó, minden másra meg elég a 2.5L-es benzinmotor.
Kérdező!
Te miért turkálsz mások zsebében?
Egyébként hibrid nem kap zöld rendszámot.
Látom, azért itt is némely ember megküzd az értelmezéssel.
1.) Az árat ne a 320d 150 lóerejével hasonlítják össze, hiszen azt nem igazán lehet mérni a 330e 292 LE teljesítményével. (Segítek, 330d, 330i)
Szóval de, ár éli különbség nem olyan sok van.
2.) Szennyezőek? 2 literes benzinmotor van bennük. Az akksik nyilván szennyező elemek a kocsiban de a tudomány nem pihen és folyamatosan mennek a kutatások az újrahasznosításért.
3.) Legjobb a diesel? Nekem is 3.0 dieselem volt, egy F10-es BMW. Én azért nem vagyok ennyire elfogult vele.
"Egyébként hibrid nem kap zöld rendszámot."
Plug-in hibridről van szó, azok pedig kapnak. (Illetve ezeknél is van egy hatótáv követelmény, de nyilván mindig akkora aksit raknak beléjük, hogy megüssék a szintet.)
Amúgy zöld rendszámot kap jogszabály szerint minden olyan Plug-in hibrid amely tisztán elektromosan elmegy 30+ km-t. :-)
Mielőtt valamit leírsz, nézz utána. Kevésbé néznek laikusnak.:-)
Tudod mit? Ha neked tetszik, és telik rá, akkor vegyél.
De ne akard másokra rá tukmálni.
#16-os. Én kérdeztem, magadformájú “úriemberek” kezdtek itt el támadni.:)
Nem megsértődni kellene. Hanem érveket felhozni.
Azt veszem észre, hogy -noha nekem sincs hibrid- ezek az autók általában agressziót váltanak ki a magyar emberből általában. És ez itt is megfigyelhető.
"1.) Az árat ne a 320d 150 lóerejével hasonlítják össze, hiszen azt nem igazán lehet mérni a 330e 292 LE teljesítményével. (Segítek, 330d, 330i)
Szóval de, ár éli különbség nem olyan sok van."
Semmi értelme nincs összenézni önmagában a lóerőket, pláne nem úgy, hogy egy hibrid rendszernél az összteljesítményt nézed. A dízelmotorok mindig is kisebb teljesítményt nyújtottak.
"2.) Szennyezőek? 2 literes benzinmotor van bennük. Az akksik nyilván szennyező elemek a kocsiban de a tudomány nem pihen és folyamatosan mennek a kutatások az újrahasznosításért."
És mivel kevésbé szennyező egy 2 literes benzinmotor? Valószínűleg magasabb a Co2 kibocsájtása, mint egy ugyan ekkora dízelé.
"3.) Legjobb a diesel? Nekem is 3.0 dieselem volt, egy F10-es BMW. Én azért nem vagyok ennyire elfogult vele."
Nekem sosem volt dízelem, mert nem autózok annyit hogy megérje, de miért kell a plug-int erőltetni, ha nyilvánvalóan drágább és nem is arra találták ki, mint a dízelmotorokat?
Sokat jársz városban és tenni akarsz a környezetért és olcsón is akarsz kijönni belőle? Járj tömegközlekedéssel. Nem akarsz tömegközlekedni? Járj biciklivel/rollerrel. Az se tetszik? Akkor legyen egy robogód. Az sem jó, mert guruló esernyő kell? Akkor legyen egy városi körülményekhez megfelelő picike fogyasztású és teljesítményű szívóbenzined. Ez se tetszik és sok pénzed van egy új autóra? Na, ekkor jó a hibrid. Ja, hogy tölthető kéne? Akkor legyen mellé egy garázsod is, ahol töltheted, másképp csak szívni fogsz, na meg szépen beértünk a 10+ milliós tartományba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!