Miért nem plug-in hibrideket vesznek az emberek?
Komplikáltabb egy hibrid? Hogy lenne már komplikáltabb? Benzinmotor van benne és egy sima villanymotor ami kb összeáll 3 fő alkatrészből. Durván egyszerű a felépítése.
Ráadásul egy 330e modell 292 lóerős. És azonnal leadja a teljesítményt, ellentétben a “hagyományos“ autóval.
"Benzinmotor van benne és egy sima villanymotor ami kb összeáll 3 fő alkatrészből. Durván egyszerű a felépítése."
H szerinted ez tenyleg igy van nincs is miről beszélni......a masik meg az hogy nem mindenki azert vesz 3-as vagy akarmilyen bmw-t,hogy anyu eljárjon vele a körmöshöz meg a gyerekért ovodába..........szóval hogy napi 5km-et menjen vele azt is 3 reszletben.......
Az a "pár százezer" különbség egy 3-as szériánál a valóságban úgy néz ki, hogy a dízel alapára 11 millió, a plug in hybridé pedig 14,5 millió. Ez azért tetemes különbség.
A mostani plug-in hybridek pedig értelmetlenek, csak és kizárólag azért léteznek, hogy megfeleljenek a gyártók az EU CO2 kibocsájtási normáinak. Ugyanis mind a két technológia hátrányait hordozza magával (és igen, JÓVAL bonyolultabbak minden szempontból, mint egy benzin vagy dízel), míg egyik technológia előnyét sem tudja 100%-osan kihasználni.
Az elektromos hajtásért azért nem, mert pici az akku, nincs elég hatótáv és lassan tölthető. A robbanómotorét meg azért nem, mert teljesen felesleges súly, hely és technológia benne az elektromos hajtás.
Továbbá aki nem városba cirkál hanem pl. pályázik annak jóval olcsóbb üzemeltetni egy dízelt. És lássuk be, a 3-as BMW vásárló közönségének 95%-a beletapos a kocsiba 100-150e km-t az első 3 évben.
A plug-in hibridek elmennek 60Km-t. Mi azzal a baj?
Városban elég, messzebbre meg ott a robbanómotor és nem kell foglalkozni a töltéssel. A legjobb.
Az a pár százezres különbség jó lesz 4 milliónak is, ráadásul ha az ember nem városban használja, akkor a hibrid technológiának kevés előnyét lehet kihasználni. Márpedig ilyen kaliberű autót, ráadásul dízel motorral általában pályázásra vesznek.
A másik hatalmas probléma pedig az, hogy városokban a legtöbb ember egyszerűen nem tud otthon tölteni, és a franc fog azért hetente 2-3 alkalommal kóvályogni a városban, meg üldögélni az autó mellett 1-2 órákat, míg feltölt. Mert ugye a gyorstöltést szokták elsőnek kispórolni a hibridekből.
A cégemnél a vezetőséget most mind töltehtő hibrid BMW-kkel szórták meg, de ők legalább tudnak a céges parkolóban tölteni munkaidő alatt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!