Ujvári János kérdése:
Mi lehet a hibás?
Figyelt kérdés
Nemrég fel újították a kocsimban lévő generátort. Mikor elhoztam a szerelőtől az autót gyanús volt, hogy kulcs ekforditas után a töltés jelző lámpa halványabb világított a kelleténél. 500km távolság után letettem az autót és kB három napig csak 3-4km tettem vele. Negyedik nap pedig teljesen lemerült az akkumulátor. A szerelőm azt javasolta, hogy vegyek egy új aksit mert mikor a generator elromlott lemerült az akkumulátor és tönkre ment. Vettem egy új aksit és négy nap után az is lemerült úgy hogy a kocsit nem használtam. A generátor tölt 14,7. Tegnap megfigyeltem hogy a generátor sípoló zúgó hangot ad ki úgy, hogy a kocsi levan állítva. Ma pedig nem világít kulcs elforditaskor a töltés lámpa és nem zúg a generátor, még mindig tölt rendesen, de álló helyzetben még mindig szívja az aksit, de már zúgás van a műszerfalban2020. febr. 6. 18:14
2/3 anonim válasza:
Nem sikerült a generátor felújítása. Vissza kell vinni, hogy csinálják meg rendesen. Nem feltétlenül a felújítók hibája, valószínűleg a beépített új fesz. szabályzó vagy diódasor gyári hibás. Nekünk is volt már ilyen felújítás után. A sípoló hang egyértelműen jelzi, hogy szívja az aksit, a szerelőd meg fölöslegesen vetetett veled újat. Valószínűleg a réginek sincs baja a lemerülésen kívül.
3/3 anonim válasza:
Te vetted ki a generátort, vagy a szerelő?
Lehet a generátor jó lett, de valami testkábel hiba van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!