Simson S51 gyújtás beállítás így jó? Lent.
Mivel sohasem csináltam ilyet itt az ideje hogy megtanuljam és úgy csináltam hogy az alaplapon már volt egy jelölés amit mi raktunk oda, a lendkereket oda tekertem ahol a blokk is megvan jelölve és erre a pontra állítom a megszakítót hogy zárjon. Indulni indult első rúgásra, de ahogy állítottam jó ez így?
ui: nincs itthon semmi célszerszám az állításhoz.
Tisztelt Kérdező!
A megszakítós gyújtás beállítása nagyon alapos és komoly odafigyelést igényel, szerszám igénye is van, ennek tekintetében nyúljon a gyújtás beállításához.
Szerszám ami kell: tolómérő, vagy indikátor óra, hézagmérő és ha mód van rá multiméter.
A helyes beállítás lépései:
1. megszakító hézag beállítása. Gyári érték 0,4 mm (én javaslom a 0,3 vagy 0,35 mm legnagyobb megszakítóhézag beállítását.
2. előgyújtás beállítása: lendkerék forgatásával meg kell keresni a felső holtpontot, ha a gyújtásvezetékre multimétert kapcsolunk, akkor a nyitott megszakító állásban szakadást fogunk mérni. Megszakítónak a felső holtpont előtt maximum 1,8 mm -re kel nyitni. Tolómérő mélységmérőét, vagy indikátor órát helyezze a gyertyanyílásba és a holtpontól az óramutató ellentétes irányba állítva mérjen vissza 1,8 mm. -t. az alaplapot fellazítva állítsa úgy az alaplapot, hogy pont akkor nyisson a megszakító. ("A motor állapotától függ a helyes beállítás a motor szép selymes hangjától is függ, tehát inkább azt írom 1,8 mm és 1,4 mm között valahol") ha nincs multiméter, akkor szemre, vagy vékony papírlappal is ellenőrizhető a megszakító nyitása.
Több ezerszer állítok be megszakítós gyújtást, de mindig használok mérőeszközt. Szemre nem szabad hagyatkozni!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!