Melyiket érdemes, egy ritkának mondható autót kipofozni, felujitani aminek a végösszege 3-4 millió
Vagy érdemesebb egy fiatalabb de napiszinten látható autót venni, ezért a pénzért?
Szerintetek milyen szempontok alapján hozzam meg ezt a döntést. Jelenleg a ritka autó van meg. Márkát direkt nem irtam.
2020. jan. 29. 20:41
1/9 anonim válasza:
Én próbálom valahol a középutat megtalálni. Szóval ne jöjjön velem szembe minden sarkon, legyen jó vezetni, tetszen ahogy kinéz. Viszont ha picit drágább is, mint egy tömeg autó de azért legyen hozzá alkatrész, ne timbuktuból keljen berendelni és ne 1db ember tudja megszerelni az egész országban.
2020. jan. 29. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Azt kell kitalálni, h mire kell. Találkozókra járni díjakat nyerni, fb-on fotózkodni, szerelgetni, vagy napi szinten közlekedni
2020. jan. 29. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
Én az egyedire szavazok. Érdekes az én eseten, mert ilyen kocsiból adták el a legtöbbet a világon, de egy 30 ezres városban nekem van egyedül. Ilyen évjáratból még 1-2 van, de kivitel nincs, szín meg végképp. Eddig max. 8 ilyen kocsit láttam életemben, pedig sokat utazok. Ráadásul az enyémnek törve lett a hátulja, és a modellfrissítés utáni lámpákat raktak bele, az eleje meg maradt a régi ugye. Szerintem pl. a Vitara is egy tök jól eltalált kocsi, de pont azért nem vennék, mert népautó. Úgyhogy én valami egyedit vennék, még ha drágább is, meg nehezebben lehet szervizelni.
2020. jan. 30. 00:28
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
Én a ritkára szavaznék, ha van hozzá alkatrész itt-ott akkor gyűjtsd be még mellé amit lehet, esetleg egy donort.
2020. jan. 30. 01:06
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 Nyakasparasztgazda válasza:
Ennyi pénzt egy autóra??? Pf....
2020. jan. 30. 06:57
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Vennék valami napi járkálósat olcsón az "egyedit" meg a maradékból venném, ha van rá lehetőség. Egyébként napi használatra egyedit... Azt te látod, ha jól keresel és bevállalhatod akkor mindenképp azt vennék én. Az meg hogy ki mennyit költ autóra a saját dolga
2020. jan. 30. 08:04
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
3-4 milliós ritka autót vettem, amit nem kellett kipofozni sem. Nekem nagyon megérte, egyedi, alig látni az úton belőle. Minden perc élvezet vele.
Tény, hogy racionális érv nem szól a ritka autó mellett. Ha a technika nem egyezik meg a márka népszerű típusaival, akkor szerelőt nehéz lesz találni hozzá. Minden, csak az egyedibe épülő alkatrész drágább hozzá, bontottan nem nagyon van stb.
Szóval minden a tömegcikk mellett szól racionálisan, de én nem bántam meg, hogy nem olyanom van.
2020. jan. 30. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Én úgy csináltam, hogy van ilyen is, olyan is. Van fiatal autó, van 90es évekbeli, és van egy 68as is (márkát direkt nem írok). Kínosan ügyelek arra, hogy a régi autókat nehogy túl jó állapotba hozzam, mert akkor sajnálnám használni, műszakilag kifogástalanok csak.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!