Mondjuk kanyar előtt pár méterrel benyomjátok a kuplungot és visszateszitek 2 vagy 3-ba (nyilván helyzettől függ), és benyomott kuplunggal gurultok a kanyarig aztán utána nyomjátok a gázt?
Vagy üresbe teszitek, és kanyarhoz éréskor vissza 2 vagy 3-ba és gázt nyomtok?
A lényeg igazából az, amire kíváncsi vagyok.. hogy elvileg benyomott kuplunggal nem ajánlott gurulni, pl. piros lámpához közeledve.. mert hogy ezzel a kinyomócsapágyat tesszük tönkre.
Tehát akkor? üresben guruljunk? de akkor meg nincs motorfék..
Ha gond, hogy nincs motorfék (piros lámpa előtt üresben), akkor mindenképp marad az, hogy kettesben (kuplung nélkül) gurulni a lámpához, majd a végén ráfékezni egy keveset.
Kanyarodásnál pedig én úgy szoktam, hogy kuplung be, vissza 2, majd a kanyar közepén/végén kuplung ki, illetve gázadás.
2020. jan. 11. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Sebességbe hagyod, nem nyomsz semmit csak gurulsz, ha kell viszaváltasz és gurulsz tovább.
2020. jan. 11. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 A kérdező kommentje:
Köszi!
Végülis az a normális hogy lassításkor is mindig váltunk. csak visszafele.
2020. jan. 11. 23:24
4/9 anonim válasza:
Vissza kettő, még benyomott kuplungnál nagy gázfröccs, és paldógáz plusz kuplung fel, miközben a kormánnyal megmutatjuk a kanyar irányát. A többit már a gázzal szabályozzuk.
2020. jan. 11. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
#4 Majd figyelünk, hogy az ütközés után kocsira dőlő oszlop minél kevesebb kárt tegyen bennünk.
2020. jan. 11. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
5# 26 év alatt (évi 30 ezer km-rel) 2 szer voltam árokban. Egyszer tükörjégen kezdőként, meg egyszer lépésben. Sosem állatkodáskor történt a baj.
2020. jan. 12. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
További károgásokat megelőzvén, vannak helyek ahol némi pízért szabad állatkodni.
2020. jan. 12. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Az utóbbi években teljesen leszoktam az üresben vagy a benyomott kuplunggal való gurulásról. Ehhez tartom magam mindig, kanyarodásnál, lassításnál is
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!