Melyik A5 költséghatékonyabb?
Költséghatékonyabb?
A5-öt tényleg ilyen szempont szerint kell nézni?
Egyébként, ha nincs benne a világ összes km-e, akkor 3.0 TDI
A cégben a közèp-felső vezetésnek összesen 8 ilyen autót tartottak a fiatalabbaknak. Mindig előírãs szerint voltak szervizelve, most pedig nagyon korrekt áron ki lehet őket vásárolni a flottából a dolgozóknak. Jó ideje állnak egyébként, rég lettek új Skodák és VW-k, most jár le róluk a hónap végén a szerződés..Nekem egy Super B a céges autóm, de azt finoman szólva sem érdemes áron kínálják..
Ezek meg biztosan korrektül voltak szervizelve. Még akkor is lehetne rajta pénzt keresni, ha azonnal eladnám. Csak mivel nem céges onnantól, de munkán kívül is rengeteget utazom, fontos lenne hogy melyiknek mi a hátulütője.. próbáltam utánakérdezni de tényleg oly rég voltak használva, hogy nem tudni mennyi volt a két konstrukció költsége..
A lízingcég, vagy a vállalat sem hülye egészen. Lehet áron alul hozzájutni, de ha extra alacsony az ár, az nem véletlen.
Nyilván nem véletlenül állnak olyan régóta. Az lehet, hogy szervizelték kézikönyv szerint, mert a lízingnek az is lehet feltétele akár. Viszont én arra tippelnék, a leírásból (de javíts ki ha tévedek), hogy nem egygazdás autók voltak, eléggé le lehetnek pusztulva. De ez csak tipp. Szerintem mindenképp dízel, és el kell vinni egy megfelelő átvizsgálásra.
#1
3.0 Tdi örökélet, nyugodt szívvel vennék bármilyen VAG Autót bármennyi km-rrel ha ez hajtja, volt már nekem is egy pár, sőt még egy Phaeton is, eggyikkel sem volt soha semmi baj.
(Pl. A Phaetonba 50.000km-t hajtottam bele megvétel után, hogy abszolút semmit nem cseréltem benne, de szó szerint..)
Na megjöttek a VW és Audi utálók, de hogy milyen alapon szarozzák le az Audi A5-öt, azt nem tudják megmagyarázni.
Igazából a 2 motor költsége hosszútávon valahol ugyanott van. A 3.2 FSI jóval többet eszik, de kicsivel kevesebb a drága hibalehetőség. A 3.0 TDI nagyon takarékos, és bár gyengébb lóerőben, a nagy nyomaték miatt nagyobbat tud lépni érzésre, mint a 3.2. Második 3.0 TDI A6-omat hajtom, ezalapján csakis 3.0 TDI-t vennék, nagyon megbízható, jó, strapabíró motor.
De ha jól állsz anyagilag, akkor nézd meg az Audi S5-öt is, kéziváltóval. Egyik legutolsó német kéziváltós V8 benzin, ami kapható volt. Emiatt már most felfelé ível az áruk, befektetésnek sem rossz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!