Miért nem volt jó a régi? Ki találta ezt ki? Igen, máshol is fogok olvasgatni a témában, nem kell egyből lehülyézni, köszönöm. Most a te véleménydre vagyok kíváncsi.
Engem pont nem érdekel. Meg elárulom, hogy senki mást se, egyedül a magyar nép van kiakadva, mert Magyarországon járnak még az emberek prototípusokkal.
2020. jan. 11. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 anonim válasza:
Környezetkímélőbb, több benne a növényi összetevő.
2020. jan. 11. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
Nem megújuló anyagok csökkentése volt a cél, ezért az etanol tartalmát 5 százalékról 10 százalékra növelték. Ergo régebbi/2 ütemű autóknál és motoroknál megkeményítí a tömítéseket, megrövidíti a motor éllettartamát, hosszú állás után nehezen indul. További következményei még nem ismertek, így aki nem akar kisérleti patkány lenni az 100-as E5 benzint tankol.
2020. jan. 11. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 anonim válasza:
Greta Thunberg intézte. Ez most a terndi. Pár év, és mindenki a villanyautót fogja szeretni, erre a keverékre már alig lesz szükség.
2020. jan. 11. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
Sok minden lehet, nyilván azt mondják, hogy a környezettudatosság miatt. De lehet a régi járművek likvidálása, új autó vételére ösztönzés, ami gyakorlatilag a környezet védelmében történik, csak a módszer megkérdőjelezhető. Aztán lehet pénzszerzés is, autógyártóknak, ha új kocsikat vesznek, benzinkutaknak, ha prémiumot tankolnak a régi kocsikba. Van közlekedésmérnök ismerősöm, aki azt mondja, hogy az alkohol jobb üzemanyag, mint a benzin, ez biztos igaz, de ugye nem erre tervezték a járműveket. Én inkább tankolok 100-ast, és nyugodtan alszok.
2020. jan. 11. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 anonim válasza:
"További következményei még nem ismertek, így aki nem akar kisérleti patkány lenni az 100-as E5 benzint tankol."
"Én inkább tankolok 100-ast, és nyugodtan alszok."
Németországban évek óta van E10 és mégsem állnak halmokban az üzemképtelen autók. Persze ettől mindenki bátran tankoljon baromidrága benzint - csak remélem azért látjátok, hogy pont ti vagytok a balekok... Eddig eszetekbe nem jutott volna a drága üzemanyagot venni, mostantól meg dalolva rohantok érte.
2020. jan. 11. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
De Németországban van választása az embereknek, mert maradt az E5 is az autószövetség tiltakozására, és úgy tűnik, élnek is a lehetőséggel, mert 2018-ban a 95-ös benzint tankolók mindössze 13,6%-a döntött az E10-es mellett. Én eddig is 100-ast tankoltam volna, csak nem voltam olyan anyagi helyzetben, most viszont, mivel gyakorlatilag rá vagyok kényszerítve meg megengedhetem, ezért azt választom. Nemsokára úgyis rá kell költeni 500-600 ezret a kocsira, hidrotőke, motorgenerál meg minden, nem fogok azon a havi 3-4 ezer ft többletkiadáson fennakadni.
2020. jan. 11. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 anonim válasza:
Parasztvakítás...
2006 előtti Matizban kikeményíti a tömítéseket,az utána gyártottban már nem??
Hagyjukmár ezt a bohóckodást,vicc az egész.
A sok birka rohanjon csak banki hitelért mert kell az új autó
Erről szól a történet
2020. jan. 11. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 anonim válasza:
"2006 előtti Matizban kikeményíti a tömítéseket,az utána gyártottban már nem??"
Ezt a mondatot már máshol is láttam itt. Komolyan nem hiszed el, hogy változtatni tudnak a gyártástechnológián? :D Pl. hogy másmilyen tömítéseket használnak a motorban? :D Ez számodra megugorhatatlan akadálynak tűnik?
2020. jan. 11. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 anonim válasza:
Nem dehogyis...
Az ellentmondás ott van,hogy a korábbi típusoknál még nemvolt gond az anyagfáradás,oszló gumitömítés,sőt,2005-ben vonták ki a forraszanyagokból az ólmot,ami által minden elektromos berendezésnek lecsökkent az élettartama.
Beleástam magam a témába,mostmár szeretnék valami "kézzelfoghatót" is olvasgatni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!