Családi autónak melyik a jobb választás?
Egy új dácsia logan
vagy egy 20 éves félprémium mondjuk egy passat,3-mas bmw,vagy a4-es audi+ a maradék pénzt rákölteni?
Ti melyiket választanátok?Én nem tudok dönteni...Esetleg létezik köztes megoldás?Vagy nem is kell ezektől az öregebb kocsiktól félni annyira?Ti mit gondoltok?A válaszokat köszönöm...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Megpakolva* mentünk vele autópályán is többször...
Amúgy meg menj el kereskedőkhöz, aztán nézegesd meg az autókat, lehetőleg vezesd is őket, az többet jelent mint amit mi itt le tudunk írni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha Daciát vennék, csak Daster-t vennék, az biztos!
Még olyannal nem beszéltem, aki ne lett volna vele megelégedve és még a németországi ismerősök is ezt vették meg, magas, tágas, jó motorok, tulajdonképpen Renault és az újak kinézete is nagyon jó!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
".Kia-t nem veszek,mert fateromnak van egy sportage és arra is rákölti az életét,mindig van valami baja,és én speciel a minőségétől se hugyozom össze magam..."
A világért se akarlak rábeszélni a Ceedre, de az egy közismerten megbízható típus a Kiától. Lehet hogy apád kifogott egy selejt példányt, de ez olyan, mint ahogy az Opel Ecotecjétől feláll a szerelők hátán a szőr. Így rossz konstrukció, úgy eszi az olajat, mégis a legtöbb ezekből az ecotecekből szaladgál a magyar utakon, nekem is ilyen van, láncos vezérléssel és 30ezer km alatt egyszer hagyott cserben, amikor az akksi letérdelt.
A 20 éves kisluxusokkal az a gond, hogy nehéz kifogni igazán jó állapotú példányt. Amikor pedig ez-az kikönyököl rajta, mélyen a bukszába kell nyúlni, mert ezek nem népautók.
A nagyokosok azt állítják, hogy a nyerő a 2005 előtti szívóbenzines német vagy japán technika. Utána fokozatosan romlott a minőség, kibocsátást csökkentettek a spórolás mellett. Ezekből érdemes kifogni egy ragyamentest, azzal el lehet karcolgatni addig, amíg nem bizonyítanak ezek a modern spórolós technológiák. Talán ezek közül is kihullik a férgese, akkor látható lesz, mit érdemes megvenni.Pont ezért nem veszek én sem új autót, inkább rendezgetem arégiket.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Már annak idején Henry Ford is azt mondta:
„A legjobb autó az új autó”.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!