Hengerfejezés, dugattyú gyűrűcsere, ilyen mértékű beavatkozások, tényleg olyan sok rizikóval járnak, körülményesek, mint mondják?
Akkor leírom Neked mi a szitu! köszi a gyors választ a ment a zöld.
Adott egy 1.9 pdtdi 105 lóval, ami az OLAJAT nem eszi, de a vizet csipegeti. Kiegyenlítőtartályban nincsen olaj. Kb 6000 km eszik meg 0.5 deci vizet. Érdemes emiatt megbontani a motort, vagy mit mondasz? 340 km van benne de a gyárilag előírt Fél liter olajat se kell rátölteni. Szerintem a hűtőnél folyhat, bár nem tudom. Fél éve volt egy csattanásom ,és ott a redők megsérültek mint az ujjamat végig húztam volna rajtad ennyi, semmi komoly. Tipp?
Fél deci? Annyit én is meginni enyI km alatt...
Én nem nyulnek bele
Emiatt nem szabad megbontani egy motort.
Ha a motor enné a vizet, lényegesen több fogyna, illetve nyomást csinálna a hűtőrendszerben.
Elfolyhat még a hengerfejtömítésnél, olyan is van, de én avval nem foglalkoztam.
Előbb öntenék bele valami hűtőtömítőt, minthogy szétszedjek egy motort.
Bár utána jóval szrabb lesz a fűtés.
Meg aztán ha a vizet eszi, ahhoz éppen felesleges a dugattyúkhoz hozzá nyúlni, mert semmi köze hozzá.
Inkább vedd a fáradságot és néha feküdj alá és nézd meg hol van nyoma a víz folyásnak vagy csepegésnek.
Persze az olyan szerelő az ráakar beszélni ezekre mert ő abból él.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!