Folyik az olaj a BMW motor oldalán mi a gond vajon?
BMW E46 Compact 2004-és N42B18A motoros.
Mikor megvettem nem néztem át alaposan a nivopalca rozsdás volt és alul fehér csapadékos. Vizet minimálisan mintha enné és az olajat is talán.
Az olaj betöltő még nem kapucsínós.
A 7. leirta a lényeget, meg a többi is.
Nem akarod magad égetni, de azt irod hogy kivülről nagyon jó állapotnak örvend. Mert csak azt nézted hogy tetszik neked.
Hasonlókat tudok irni én is mint előttem. Több kolléga, és a sógor is bele bolondult a bmw-be, aztán nem birták fenntartani. Pedig a sógorom kb 20 embernek ad munkát , elég tehetős ember, de azt mondta hogy ami sok az sok . Állandóan százezreket költött rá és mindíg cserben hagyta az a szar.
"de gyakorlatilag egy újabb swiftért is egy nyit kérnek akkor meg már ezt vettem"
ez itt a lényeg. hogy sokkal újabb swiftet, vagy bármi hasonló kocsit kapsz ezért a pénzért...
amibe ez a kocsi került, hozzáadod csak a motorjavítás költségét, akkor kijön egy olyan összeg, amiből szinte új állapotú, néhány éves autót veszel, legyem az opel, suzuki vagy bármi... és azokban 10 éven keresztül csak annyi a dolgod, hogy elfordítod a kulcsot és mész vele
mégvalami: "de gyakorlatilag egy újabb swiftért is egy nyit kérnek akkor meg már ezt vettem"
Használtan, és régebbi bmw-t kapsz. Viszont az alkatrészárak 4-5-szöröse, mint egy átlag kocsinak. És mivel sokkal bonyolultabb, sokkal sűrűbben és több minden meghibásodik rajta. Pont most olvastam, hogy az új 5-ös bmw-be 32 motor van csak az ülésben. Több bmw-ről lehetett hallani, hogy kigyulladtak valamelyik ülés motor meghibásodása miatt.... SOk más is nagyon meg van bonyolítva... Sokkal nehezebb hozzá szakembert találni, és sokkal többért is fog dolgozni, meg hát ugye az alkatrészárak....adó.... kopó alkatrészek... erősebb kocsin jobban kopik.... akkor is ha nem megy jobban, mert attól még kell a teljesítmény a kocsihoz, mert a régebbi bmw-k nehezek, nehezebbek, mint egy ugyanolyan méretű opel, a suzuki swift (2005-2010) például 900-1000 kg környékén vannak, kevesebb lóerővel is jó.
Erre még semmit nem költöttem szinte csak a tankolás + olaj stb.. Szereti a gyomrát ha taposom neki. De ezzel lehet menni hiába 1,8 de sokkal élvezetesebb ezzel menni mint egy 1,2-és Skoda Fabiával
Olajat és szűrőket én cseréltem ki 🔧, ma mentem vele és alig jött pár csepp olaj nem tapostam neki. Jövőre elviszem szerelőhöz nézze meg mi lehet a gond.
Ha mégis hengerfejes akkor lehet veszek egy mocit bele 150 ért azt kész. Vagy beadom kereskedésbe.
Srácok fejlemény! Asszem a trafó gyertya helyén jön ki az olaj ha az azt két csavar van felül és egy alul. Az olaj betöltő alatt van kicsivel.
Úgyhogy nem a tömítés sajnos... lehet szelepszár szimering?
#16
nem azt mondom, hogy fosabmw
nekem is volt, a suzukim jelenleg is megvan
a tapasztalatokat olvastad, átlagember a pénze javarészét rákölti, ennyi.... ez van akinek tetszik, van akinek nem, csak le ne sokkolódjál majd a fél millás javítási számláktól
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!