Folyik az olaj a BMW motor oldalán mi a gond vajon?
BMW E46 Compact 2004-és N42B18A motoros.
Mikor megvettem nem néztem át alaposan a nivopalca rozsdás volt és alul fehér csapadékos. Vizet minimálisan mintha enné és az olajat is talán.
Az olaj betöltő még nem kapucsínós.
Szelepfedél tömítés csere, ez talán elmaradhat, attól függ mennyire "könnyezik".
Lecserélném az olajszűrőt és az olajat, ez megvan kb. 10e-ből, nem annyira márkás olajat és szűrőt használva 6e.
Ez a kockázat, de immár tudom az előzményt és látpm a következményt.
És akkor immár megfigyelném, fogy-e az olaj, mennyire lesz "vizes".
Ez persze függ a használat módjától is, ha mindig bemeleszik rendesen a motor (30+ kilóméter), akkor már tippelhető az olaj vizesedése.
Vétel után ugye cseréltél olajat és szűrőt?
ezeket a szarokat adják veszik egymás közt a rakás fiatal csóró hülyegyerekek... már bocs, ha nem vagy az, de 90%-ban ez van, gondolom tudod miről beszélek...
nincs pénz, 110lóerős bevásárlószatyor, de kell ,mert rávan írva, hogy bömbi... ez miatt méregdrága hozzá az alkatrész...
ha hengerfejes a kocsi, akkor 3-4-500 ezerből meg is lesz a történet javítva, attól függ milyen kapcsolataid vannak és melyik város, illetve milyen minőségű alkatrészeket rakatsz bele...akkor motorikusan talán jó lesz, már csak a maradék 10 problémájára kell költened...
munkatársam is vett 800-ért egy 525öst.... 500 volt a hengerfejjavítás, és a motorfelújítás. még nincs egyben az autó... előtte turbó, adagoló, automata váltó felújítás, kettőstömegűt cserélt, most hengerfejes lett...
eddig a kocsi 2.5 millióba van, amit tudok, hogy eddig fizetett érte, 1 éve van a cégnél, a fizetése nem elég a fenntartására annak a rakat szarnak, tipikus hülyegyerekről van szó, meg egy gané "kismotoros" 525ös e39-ről... az adója horror, mivel papíron 170le fölött van, de tudni kell róla, hogy nem gyorsul jobban, mint az én 94 lovas suzukim... de legalább többet eszik dízelből, mint az enyém benzinből, nem kicsivel.
szóval öcsém ha boltbajárós szatyrot akarsz, akkor add el ezt a táskát és vegyél normálisat, ha meg igazi pénztemető akarsz, ami ad valami feelinget meg hátsó kerekes, akkor valami normális motorral szerelt benzines e46ot vegyél, és inkább arra locsold akkor már a pénzed
Köszönöm a válaszokat, nem akarom magam leégetni ezért passzolom a művelt prn-t.
Mikor megvettem volt cserélve olaj, és a szűrők is. 1 millióért vettem és kiváló állapotnak örvend kívülről.
Ja és benzines 4 hengeres! 115LE, nem hülyegyerek autó de gyakorlatilag egy újabb swiftért is egy nyit kérnek akkor meg már ezt vettem és nekem sokat nyújtott. Sajnálom is szegényt, tervezem hogy lehet elé adom de hogy mit vegyek helyette azt nem tudom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!