Van egy peugeot 406 2. 0 hdi autóm es van egy kis gond vele valaki segítene?
Szia köszi jelentkezésed. Csak azért írtam le mert már egyszer kiirtam ezt a kérdéset és most úgymond pontositottam, amik ki lettek cserélve azokat mondtam mindent pontosan nehogy kimaradjon valami,
A lényeg hogy még kaptam az autót és mentünk vele és inkább kéken füstöl mind feketén mert ahogy mondod hideg motor kormol.. Igen azért voltam megiedve hogy kormol mert mindig hidegen néztem a kipufogó reakcióit. Sose vártam meg hogy fel melegedjen az egész rendszer alapjáraton csak azt hogy mi is lehet a probléma, a problémák a következők
Kéken füstöl a kipufogo
Motorfedelrol letekerve néztem hogy az olajat kopkodi egy minimálisan és gőzölog
Nagyon gyenge teljesítmény pl 1-2-3 60/kmh
Neha ingadozó alapjárat
És a turbó az szerintem halott teljesen mert beinditasnal egy minimális sipolasnak kellene lennie hogy a turbó aktív és forog de ez semmi, mind egy benzines morog és ennyi
Az egr szelep le van falazva, kertek tőlem hogy tisztítsam meg de le van falazva szóval nincs értelme
Utólag meg annyit hogy a vizhofok megvan, a műszerfalon semmi hibát nem jelez ki csak akkor ha gyújtás adok rá de mihanst be indítom el tűnnek és mindha okes lenne minden.. Legyszi szükségem lenne egy hozzá értő ember véleményére és tanácsára
A kék füst (szürkéskék) a hibás befecskendezés jele is lehet,ha nincs turbónyomás akkor lehet vákuum van valahol esetleg turbónyomás szenzor.
Megnézném a maf/map szenzort is.
De egyszerübb lenne Lexia/Pp planet-el kiolvasni és a lényeg JENA CHIP.HU ő a HDI-k nagymestere vedd fel vele a kapcsolatot nem egy rosszul megírt softvert,chipet hozott helyre.
Ajánlom még Bálint Attilát a Peugeot 307 club-ból mind két mesterhez 150-200km viszik oda a Hdi-ket mert a nagy autószerelők csak vakarják a fejüket,ha már kis baj van.
Ez akár a levegőszűrő dugulás is lehetne, de az biztos jó, gondolom azt nézted.
Miért van szükség nagy coolerre és egr levakolásra?
A turbó akkor se működik rendesen ha nem kap elég naftát vagy ha kevés a levegő neki.
Tehát amíg össze vissza van KÓKÁNYOLVA addig hiába nézed a turbót, mert nem fog rendesen működni soha sem.
Chip is minek bele? Nagyon ellehet ezzel rontani.
Ezek a HDi motorok a legjobb motorok lennének amik léteznek. És akinek ez az erő , teljesítmény kevés az hiába akarja tuningolni ilyen szarsággal , azzal szinte csak rontani lehet rajta.
Mégegyszer mondom , állíttasd vissza eredeti állapotába és egy becsületes karbantartással nézd meg hogy milyen lesz.
A turbó ha nem szorul meg vagy nem törik össze akkor annak jó jónak kell lenni.
Feladom. Én nem tudtam ezt a mondatot kihámozni:
Utólag meg annyit hogy a vizhofok megvan, a műszerfalon semmi hibát nem jelez ki csak akkor ha gyújtás adok rá de mihanst be indítom el tűnnek és mindha okes lenne minden..
Viszlát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!