Mi baja a vízhőfok mutatónak?
A termosztát biztosan jó, nem régen lett cserélve.
A ventilátor is biztosan jó, külön akksiról megtáplálva működik.
A jelenség az hogy a mutató egyáltalán nem mozdul ki a helyéről. Találtam a motortérben egy csúszósarus kábelt, amit ha hozzáérintek egy olyan pontra ahol testel akkor a mutató kiakad.
El nem tudom képzelni honnan csúszott le az a saru, semmi nyomát nem látom hogy honnan jöhetett le.
A biztosítékok is mind jók.
Lehet a jeladó a rossz? Mert amikor kiakad a mutató akkor sem kapcsol a ventilátor az autóban.
Opel astra f 1.7 d 17dr motorkód.
Nem ismerem az Astrákat, én mindig csak a saját autóimat szerelem és az ott tapasztaltakat tudom átadni.
Nekem 3 hőfokmérő volt az egyik autómon.
1. Visszajelző a műszerfalra (a motorból)-lehúztad és leesett a mutató, semmi extra
2. Hőfokmérő az ECU-ba (1. mellett közvetlenül)- lehúztam, motorhiba visszajelző, vészüzemmód, ventilátor maximumon pörgött
3. Hőfokmérő a hűtőn, normális esetben ez kapcsolta a ventilátort
Tehát a ventilátornak semmi köze nem volt a műszerfalon található mutatóhoz.
Igen, több vízhőfok jeladó van benne. Ami a hűtőben van,az csak a ventilátort kapcsolja. Az órának meg ilyen van.
Atya úristen, tényleg van a termosztáton még egy jeladó, el sem hiszem hogy nem láttam!
Így már megoldódott a probléma! Köszönöm mindenkinek a segítséget, elképesztően hasznosak voltak a válaszok! Köszönöm!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!