Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nemrég vettem egy autót....

Nemrég vettem egy autót. Lemerült az akksija. Mivel hosszú út előtt állunk, kimérettem az akksit.12voltot tudta, indításkor 14-re ment fel. Kell esetleg attól félnem, hogy a generátor miatt megáll út közben? Úgy tudom 14.5-ig kellene felmennie.

Figyelt kérdés
2019. dec. 16. 10:32
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%
Most akkor az akksival van baj, vagy a generátorral?
2019. dec. 16. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Az akksival nincs. Remélem a generátorral sem. Csak kimérettem, mert egyszer lemerült. Igazából arra vagyok kíváncsi, hogy elég e a 14 volt amit indítás után produkál.
2019. dec. 16. 10:42
 3/14 anonim ***** válasza:
100%
Vegyél egy bika kábelt, rakd be a csomagtartóba, egy akksi árát meg a forgalmiba, hogy kéznél legyen ha kell. Így már nyugodtan elindulhatsz.
2019. dec. 16. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
55%

Pontosan hogy volt? Lemerült, indításra meg sem moccant az önindító, a műszerfal fényei csak pislákoltak? Aztán be lett bikázva, és felment 14 voltra? Mennyi idő alatt?

Egy jó állapotú, de lemerült akku nem tud felmenni azonnal 14,4 voltra, mert elég kicsi a belső ellenállása, nagy töltőáramot tud felvenni. Ha beindulás után pár másodperc múlva felszaladt 14,4 voltra az amúgy előtte lemerült akku, az annyit jelent hogy már nagyon kicsi a kapacitása, nagy a belső ellenállása, elhasználódott. Ha a töltésed amúgy rendben van, egy hosszabb út után a motort leállítva felkapcsolod a fényszórót, és mérd az akku feszültségét. Ha nagyon hamar leesik 12V alá, akkor csereérett.

2019. dec. 16. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
100%

Nem jól mérted te azt.

Ha 12 V, akkor inditáskor nem lehet 14 V.

2019. dec. 16. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:
Igazából miután lemerült, töltöttem egy éjszakát. Utána kicsit használtam, aztán egy hetet állt, megint használtam egy napot rövid távon, és csak aztán mérettem be. Álló helyzetben 12,indítás után 14 volt kereken.
2019. dec. 16. 11:36
 7/14 anonim ***** válasza:
100%

Ne aggódj, nincs semmi baj. Indítás után persze hogy csak 14V-ot mutat, később áll be normálisra. Amúgy, ha nem világít sem a hibalámpa, sem a töltéslámpa, akkor elegendő egy hosszabb út, és az aksi ok.

Sajnos télen sokat vesz le az összes lámpa, fűtőmotor,stb, és a hideg sem használ.


A generátor miatt nem fog megállni, mert jó.

Amúgy ez a hosszú út elegendő lesz megismerni az autót.


No para.

2019. dec. 16. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!
2019. dec. 16. 11:56
 9/14 anonim ***** válasza:
100%

14 V teljesen jó érték, hibátlan a generátorod.

Az akkud már lehet, hogy a végét járja, ezt a leírtak alapján nem lehet eldönteni.

2019. dec. 16. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
90%

Hol méretted?

Az akksis bolt annyit csinál, hogy ráteszi a voltmérőt a sarukra.

Kerek 12 volt egy lemerült, tönkrement akksit jelent.

A 14 v meg már a generátorodból jött.

2019. dec. 16. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!