Derby Hunter 2 T 50 ccm . Hidegen szépen indul, aztán
lehörög. Javaslat?
Figyelt kérdés
Hidegen szépen indul,alapjáraton még jó , ha elindulok minden rendben és ahogy felmelegszik a motor , ez kb,500 méter , elkezd lehörögni.Ha vissza engedem a gázt alapjáratra még pöfög,gázadásra hörög.Aztán már azt sem ameddig le nem hül.Főtengely szimeringre gondoltam,kicseréltem de csak a variator felöl egyenlöre.Viszont a hengerre , azaz , a dugattyúra esett a figyelmem.Kompresszió 9.2 bár.Ez kevés.Tavasszal lett a henger felfúrva és dugattyú és gyűrű is ki lett cserélve.Okozhatja a hiba jelenséget a dugattyú vagy más hól keressem a hibát?A karburátor,levegő szűrö rendben.
ZÖLD PACSI A VÁLASZ ADÓNAK !
Trollok most kiméljenek mert az angyalkák már potyogtak az égből és a Spanyol szerelők is kihalás szélén állnak ha fog az átkom :-D
Nem lehet dugulás és nem folyik utána annyi benzin amennyi kell???
Ez akkor is elő fordul ha a tank sapka légmentesen zár ás vákum keletkezik a tankban.
2019. dec. 15. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 A kérdező kommentje:
Ezeken már tul vagyok.Tanksapka levéve,karburátor teljes szétszedés,takaritás,ellenőrzés.Kompresszorral fuvattam ki.Úszó rendben.Levegő szűrő kiiktatva,gyújtás és a gyertya is rendben.Ezért gyanakodtam a főtengely szimeringre,aztán a dugattyúra mert a kipufogó össze illesztésnél megjelent az olaj csöpögés.Forgattyú házban nincs olaj,csak az üzemanyagból tudja róssz égés miatt kivenni.A karburátor be van szabályozva,nincs üzemanyag bőség.
2019. dec. 15. 14:51
3/12 anonim válasza:
Nem kapcsol ki az automata szivató. Ezért megy hidegen, viszont ha már nem kell a szivató, akkor le áll, mert még mindig az levegővel dúsított keveréket kapja, pedig már nem az kell neki. Mikor vissza hűlt újra indul, mert megint kell neki a szivató.
Le tudod tesztelni. Indítsd el hidegen, és várd meg amíg be melegszik. Utána húzd szét a szivatót, és mennie kell.
Átmeneti megoldás nincs, cserés a szivató.
2019. dec. 15. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 anonim válasza:
A kipufogónál csak azért csöpög az olaj, mert nem tudja elégetni a benzint.
#3
2019. dec. 15. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 A kérdező kommentje:
Az automata szívatót le lehet tesztelni egy akkumulátorral.12 volt neki,persze kiszerelve és megmérni nyugalmi állapotban és 12 volt neki.Figyelve normál esetben lassan ki kell jönnie a tűnek.Ez némi időt vesz igénybe.Táp ellátás elvéve és ahogy hűl vissza kell mennie a tűnek.Ez megtőrtént,minden rendben.
2019. dec. 15. 17:14
6/12 A kérdező kommentje:
Igen,én is az elégtelen égésnek tudtam be az olaj csöpögést
2019. dec. 15. 17:15
7/12 anonim válasza:
A féklevegő csavaron tekerj beljebb, mert sztem sok levegőt enged a fúvókába és szegény a keverék. Koppra betekeréstől másfelet tekerj ki.
2019. dec. 15. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 A kérdező kommentje:
Lupi 00 . Az is rendben van,ez az alap beállítás.A helyzet nem változik.Valami akkor is problémázik de nem találom.Már mindent átgondoltam,ellenőriztem,de még nincs javulás.Az viszont könnyen lehet,hogy valamin átsiklottam.Köszönöm mindenkinek az eddigi választ! Ha tud valaki mondani megoldási lehetőséget ,megköszönöm.
2019. dec. 15. 19:27
9/12 anonim válasza:
Pedig tuti anyag, főfúvóka baj lesz. Addig megy míg a szivatóból kap anyagot. Az úszó, üzemanyagszint rendben? Még egy javaslat. Mikor meleg az féklevegőcsavart tekerd bejjebb. Átverős! Fordítva működik! Ha befele tekered akkor adsz neki anyagot! Kifele szegényedik a keverék. Erre figyelj és tekerd befelé negyedenként, majd próba. Ha tiszta a karbi, jó az úszószint akkor mennie kell. Ja? A szimering ha tönkre megy elkezd röpködni az alapjárat és be sem lehet állítani stabilra a fals levegő miatt.
2019. dec. 16. 02:14
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 A kérdező kommentje:
9/9 Köszönöm a választ! Ment a zöldpacsi.Rápróbálok aztán megírom az eredményt.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!