Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ti vennétek Audi A6 2.5 v6...

Ti vennétek Audi A6 2.5 v6 tdi-t tiptronic váltóval?

Figyelt kérdés

Sokan mondják, hogy egy elég kényes konstrukció, szerelőmnek is volt és szerinte feelinges ha az út szélén leállt majd valahogy vészüzembe elért vele a műhelyig.


Nekem felkerült ez az autó a bakancslistámra.


2019. dec. 9. 20:10
1 2
 1/13 A kérdező kommentje:

és ide tartozik. VAG - féle egyeterűkbe okkal nem raktak ebből a 2.5 tdi-ből? Nem akarták a családi kirándulások trélerezésbe fulladjanak ? Kvázi tudták, hogy az összes autómentő össz-vissz 7 személyes a sofőrrel együtt.


De akkor a VW T4-ről miért áradoznak? Az is 2.5 tdi ( legtöbb ).

2019. dec. 9. 20:13
 2/13 anonim ***** válasza:

Betegágy dízelmotor, szélvédő alatt beázó és rohadó kasztni, nem tól problémamentes öreg Tiptronic.


Nem tudnának fizetni nekem, hogy átvegyek egy C5 A6-ot ilyen összeállításban. Ha van egy kis eszed, akkor te is kihagyod.

2019. dec. 9. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:

"De akkor a VW T4-ről miért áradoznak? Az is 2.5 tdi ( legtöbb )."


Az sor5 TDI, az egy sokkal jobb konstrukció volt anno.

2019. dec. 9. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 Nyakasparasztgazda ***** válasza:
Nem... 4 karika tartja össze...
2019. dec. 9. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 D. Brasco ***** válasza:
100%
Ezen a kombón már csak ugy lehetne még "javitani" ha allroad is lenne,mert akkor a szar motor/valto mellé még ott lenne az allandóan problémás légrugó is!Orális szex approved összeállitás ......
2019. dec. 9. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
89%

Én megvenném, egyrészt mert szinte ingyen kapod, másrészt mert imádom ennek a motornak az orgánumát.

A 2.5 V6 TDI egy prémium motor volt akkor, nrm akármibe tették bele (hogy a Skoda Superb-be is bekerült, az egy külön érdekesség). Ma sincs a Sharanokban, Touranokban 3.0 V6 TDI (ami a 2.5 utódja), pedig a 3.0 nagyon jó motor.

Egyébként a VW-nek 4 teljesen különböző 2.5 TDI-je volt

- a legelső a sor 5 adagolós TDI volt, ez van a 100as Audikban, T4-es Transporterekben volt és a VW LT-ben. Ja, jut eszembe, a régi VW LT-be létezett 6 hengeres 2.5 is, ez a Volvókba is ment.

-jött a 2.5 V6 TDI, adagoloval, amit sok mindenbe beleraktak, és nagyon sok verziója volt. Sokan nem értik, hogy vannak teljesen jó és megbízható motorkódok is ebből a motorból. Érdekesség, hogy az utolsó években euro 4 isétezett belőle, adagolóval! Persze extrém ritka, mert ekkor már létezett a 3.0 TDI is.

-ezzel párhuzamosan létezett egy teljesen új, sor5 befecskendezős 2.5 TDI is, aminek semmi köze nem volt a régihez. Ezek szerintem rosszabbak mint a 2.5 V6, sok bajuk volt. Ez a motor került a Transporter T5be, es a Touaregekbe, érdekesség hogy az 5.0 V10 úvy született, hogy két ilyet összecsavaroztak, szó szerint.

-létezik ennek a 2.5 sor5nek egy megbízhatóbb változata is, ami a Crafterekbe került.

2019. dec. 9. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
100%
Egy balfhax ismerősöm megvette. Abban multitronic váltó volt. Csak a váltó javítására ráment több, mint 800ezer. És ezért nem egy új váltót kapott, hanem csak javításokat. Aztán eladta a szhar váltót és manuálra cseréltette, de utána is utálta azt a kocsit, pedig amikor megvette két napig baromi nagy arca volt, hogy audit vett.
2019. dec. 10. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
100%
Tudod miért volt balfhassz? Mert 800 ezret költött a Multitronicra. 300 ezer forintért is gatyába rázzák már a Multitronicot úgy, hogy olyan kesz mint az új.
2019. dec. 10. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
100%

8as


450 volt neki az első javítás, utána még kétszer volt 200 körüli összeg, aztán lett neki manuálra cserélve.

2019. dec. 11. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
100%
Jha és az egész országban egyetlen szerelőt talált, aki hajlandó volt vele foglalkozni, pestmegyéből vitte szegedre szerelőhöz.
2019. dec. 11. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!