Ti vennétek Audi A6 2.5 v6 tdi-t tiptronic váltóval?
Sokan mondják, hogy egy elég kényes konstrukció, szerelőmnek is volt és szerinte feelinges ha az út szélén leállt majd valahogy vészüzembe elért vele a műhelyig.
Nekem felkerült ez az autó a bakancslistámra.
és ide tartozik. VAG - féle egyeterűkbe okkal nem raktak ebből a 2.5 tdi-ből? Nem akarták a családi kirándulások trélerezésbe fulladjanak ? Kvázi tudták, hogy az összes autómentő össz-vissz 7 személyes a sofőrrel együtt.
De akkor a VW T4-ről miért áradoznak? Az is 2.5 tdi ( legtöbb ).
Betegágy dízelmotor, szélvédő alatt beázó és rohadó kasztni, nem tól problémamentes öreg Tiptronic.
Nem tudnának fizetni nekem, hogy átvegyek egy C5 A6-ot ilyen összeállításban. Ha van egy kis eszed, akkor te is kihagyod.
"De akkor a VW T4-ről miért áradoznak? Az is 2.5 tdi ( legtöbb )."
Az sor5 TDI, az egy sokkal jobb konstrukció volt anno.
Én megvenném, egyrészt mert szinte ingyen kapod, másrészt mert imádom ennek a motornak az orgánumát.
A 2.5 V6 TDI egy prémium motor volt akkor, nrm akármibe tették bele (hogy a Skoda Superb-be is bekerült, az egy külön érdekesség). Ma sincs a Sharanokban, Touranokban 3.0 V6 TDI (ami a 2.5 utódja), pedig a 3.0 nagyon jó motor.
Egyébként a VW-nek 4 teljesen különböző 2.5 TDI-je volt
- a legelső a sor 5 adagolós TDI volt, ez van a 100as Audikban, T4-es Transporterekben volt és a VW LT-ben. Ja, jut eszembe, a régi VW LT-be létezett 6 hengeres 2.5 is, ez a Volvókba is ment.
-jött a 2.5 V6 TDI, adagoloval, amit sok mindenbe beleraktak, és nagyon sok verziója volt. Sokan nem értik, hogy vannak teljesen jó és megbízható motorkódok is ebből a motorból. Érdekesség, hogy az utolsó években euro 4 isétezett belőle, adagolóval! Persze extrém ritka, mert ekkor már létezett a 3.0 TDI is.
-ezzel párhuzamosan létezett egy teljesen új, sor5 befecskendezős 2.5 TDI is, aminek semmi köze nem volt a régihez. Ezek szerintem rosszabbak mint a 2.5 V6, sok bajuk volt. Ez a motor került a Transporter T5be, es a Touaregekbe, érdekesség hogy az 5.0 V10 úvy született, hogy két ilyet összecsavaroztak, szó szerint.
-létezik ennek a 2.5 sor5nek egy megbízhatóbb változata is, ami a Crafterekbe került.
8as
450 volt neki az első javítás, utána még kétszer volt 200 körüli összeg, aztán lett neki manuálra cserélve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!