Mekkora költségkerettel számoljak, ha lemezvillás Csepelt szeretnék venni?
Ugye nem te vagy az akinek suliba járáshoz kell?
Egyébként pénztárca függő. A lepusztult, és az igényesen restaurált között, ég és föd az árkülönbség. Ha jó felújítási alapot találsz, azt a saját igényeinek megfelelően tudod rendbehozni. Ha igényesen restauráltat veszel, arra kevesebbet kell költened, de ott az előző tulaj munkáját kell befejezned.
Olyat vegyél ami érvényes muszakis azzal legalább az átírás lesz szívás..
Második válaszoló, nem tudom mire föl írtad ezt. Suliba járáshoz!?
Olyan motorokat gyűjtök, amik megfordultak anno a családban. Pannonia, Danuvia, Simsonok, Rigák, Jawák. Most a lemezvillás Csepelen a sor, viszont bizonytalan vagyok az árakkal szemben. Ezüsttankosból vagy D-Csepelből jóval több van ugye...
#2 vagyok. Volt itt a hetekben egy kérdező, aki "suliba járásra akart" ifát, később kamazt venni, és a költségekről kérdezett.
Ne vedd magadra, valszeg még nem találkoztál a kérdéseivel.
Csak poénkodtam az elején.
Értem, valószínűleg trollkodott valaki.
Parasztgazda: Kereslet-kínálat. [link] Ez eredeti TL, ritka oldalkocsival, 1 millióért.
[link] Gyönyörűen restaurált P20-as 1,6 millióért.
A kis lemezvillásnak szerintem kicsit eltúlzott ára van ezekhez képest. Biztos többet ér, mint a későbbi 125-ös Csepelek, de azért nem ennyivel.
A tl re egy zsák pénzt el kell még költeni és az OK-ra is...
A p20 meg egy igen fiatal motor a lemezvillashoz képest...
Én egyiket sem venném meg...
Mondom úgy , hogy tisztelem a Magyar motorokat. Van egy muszakis T5 ön és valamikor elkészül egy OK-s p10
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!