Vettem németeknél (direkt azert h keves km legyen benne) egy mercedest e classt. A többit lent irom?!
A tévhitekkel ellentétben Németországban nem csak nyugdíjas orvosok, mérnökök és papok élnek, akik csak hétvégén, napos időben kocsikáznak évi legfeljebb 10.000 km-t a ház-temető-kisbót háromszögben. Ott is vannak területi képviselők, taxisok, menágerek és egyéb olyan emberfajták, akik ugyanúgy belehajtják a világ összes kilométerét az autóba, mint hazai társaik.
Csak mivel a köztudatban az él, hogy a nímettnél még a sz*r is rózsaillatú, ezért az ott visszatekert autók képtelen sztorijait gondolkodás nélkül bekajálja a magyar használtautó-vásárló, míg a hazai autóknál gyanakszik. Autónepper pedig ott is van: a kelet-európaiak szinte korlátlan mennyiségben viszik a keveset futott villantós ótót, erre pedig rárepült az iparág. Ha a parasztnak évi 10.000 alatt futott Mercedes E kell, azt fog kapni, megoldják neki.
Abban igazad van, hogy a kopás használatfüggő. Éppen ezért mindig a vezetőülés és a kezelőszervek állapotát kell figyelni. Nem nagyon tesz meg utat úgy az autó, hogy senki sem ül a vezetőülésben, ezért a kormánykerék karimája, a váltógomb, a pedálgumik és a vezetőülés kárpitja jól mutatja a valós használatot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!