Ha az olajbetöltő sapkán, és belenézve a szelepfedél nyiláson némi kávé szinű trutyi látható, akkor biztos, hogy hengerfejes az autó? Mi más oka lehet még?
Benzines, VW motor. Nem ismerem az autó előéletét. Mostanában a hidegebb napokon nem lett beinditva. A kiegyenlitő tartály szép, a benne található hűtőviz szintén szép. A motorolaj a reggeli, hideginditás előtti kinézete nagyon elhasznált, korom fekete, érzésre kevés viszkozitású, nagyon csöpögős. Pár perc motor járatás után a motorolaj nem szineződött el (se nem barna, se nem habos). Kipufogó füstön nem látok semmi szokatlant.
Mostanában nem jártak az autóval, de nem tudom, hogy korábban milyen körülmények között használták (pl. rövid városi szakaszok, sok inditgatással, stb.)
Lehet-e oka ennek a habosodásnak az elhasznált motorolaj, valamint most a téli hideg?
Vagy ez mindenképpen hengerfejes problémára utal?
Kérek ötleteket, hogy miket nézzek meg még, hogy jobban megfogható legyen a probléma?!
Köszönöm.
Ahogy írták...meg kellene járatni és kiderül.
Mondjuk nem ártana az olajat se lecserélni
Ahogy írják is, sok hideg alapjárati járás gyűjti a vizet az olajba a hengerből.
Ha meg egyszer ott van, ott is marad, minél öregebb az olaj, annál több.
Jó eséllyel csak ennyi a baj. Sürgős olajcsere és utána figyelés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!