Simson minituning?
Legfőképp azoktól várok választ, akik megcsinálták a Mihu féle minituningot Simson smkp.-on.
Megtaláltam az oldalt, hogy mit hogyan kell, kérést is raktam fel ezzel kapcsolatban, de nem válaszoltak.
Nekem maradt pár megválaszolatlan kérdésem.
1.
Tehát legkönnyebben úgy tudjuk a perselyt kireszelni, hogy azt eltávolítjuk a hengerből. Az meg van, hogy felmelegítjük, majd óvatosan kiütjük a perselyt. Ez visszafele ugyan így működik? Tehát hengert felhevítem, perselyt lehűtöm és mehet bele a hüvely?
2.
Ha a perselyt kireszeltem a megadott paraméterek alapján, akkor a hengeren is kell reszelni/igazítani valamit? A felömlök környékén értem ezt, ahol színelt a persely és a henger egymáson.
3.
Az igaz, ha elvégzem ezt a reszelést, akkor el kell vinni a hengert fúratni/honolni?
Illetve kíváncsi vagyok, hogy saccperkábé mennyivel lesz jobb a motor? Pontosabban a végsebességre gondolok.
Valamint szívesen meghallgatok egyéb jótanácsot ezzel kapcsolatban.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Én megcsináltam régen. A perselyt nem vettem ki. A nagyját elektromos furatköszörűvel kimartam, a maradékot pedig tűreszelővel kireszeltem.
Én bejáratás után csináltam meg, nem a fúras előtt.
Én elégedett voltam vele. Telefonnal mérve előtte 58-60 volt a vége, utána 68-69. Túlfújt gumival, kormányon hasalva 72 volt a vége. Nem is ez volt a pláne, hanem hogy sokkal jobban gyorsult. Én a 16-os lánckereket fent hagytam, mert azzal volt a legjobb. 17-es lánckerékkel nem ment többet, viszont lomhább volt.
Ja igen, az enyém egy S51 Enduro, 4 sebességes.
Köszönöm a választ!
Nekem sajnos csak tűreszelők állnak a rendelkezésemre, ezért gondoltam arra, hogy ki kellene vennem a perselyt.
Nekem egy 3 sebességes S50-em van, 14-es lánckerékkel a végsebessége 63 km/h.
Van itthon 16-os is, de azt már nehezen bírja el, ezért rajtahagytam a kisebbet.
Nekem is 900 km van a hengerben fúrástól számítva.
Neked lett a kipufogóhoz, karburátorhoz vagy gyújtáshoz nyúlva a módosítás után?
Szívesen hallgatok meg válaszokat!
Figyelj,nem éri meg kókányolni házilag.
Megoldás egy 60/4 henger,keyston krómgyűrűs dugóval.
Gyönyörűszép nyomaték,és leforog 17-es lánckerékkel is.
90-el kényelmesen megy.
Tapasztalatból hallottam.
A gyújtáshoz nem nyúltam (gyári tirisztiros, gyári értékre állítva), a karburátorban cseréltem a főfúvókát nagyobbra (már fogalmam sincs mekkorára), mert ami addig benne volt, azzal nem pörgött ki. A kipufogókönyök dobba lógó részét levágtam, a hangtompítót kifúrtam, úgy ahogy a leírásban volt.
Ez a minituning amúgy tényleg kókány egy kicsit. Akkor éri meg, ha nulla Forintból akarsz jobb teljesítményt kihozni.
Egy 60/4 henger, rezonátor gyártatás, meg komolyabb gyújtás azért viszi a pénzt. Én csóró diákként ezért maradtam a minituningnál.
Ui.: Jelenleg várja a feltámadást a jó öreg Simson. Már évek óta nem mentem vele. Teljesen szeretném majd felújítani, csak nincs rá időm.
Köszönöm a válaszokat!
Diák vagyok jelenleg, tehát nem engedhetek meg magamnak ekkora befektetést :/ :)
Ezért maradnék a minituningnál.
Most egy megszakítós gyújtás van fent, dr csak a bajok vannak vele. Gondoltam lecserélem egy Ducati Energia gyújtásra vagy legalább egy CDI gyújtást raknék rá, amit olcsóbban megúszhatok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!