Adott egy simson s51 enduro 1989-ből. Egy előző kérdésemben felvetett probléma megoldódott (nem volt kompresszió, kicsúszott a csapszeg és eltörött a gyűrű) de ahogy ez megoldódott előjött egy másik. Mit lehet ezzel tenni?
Figyelt kérdés
A tünetei a következők: a motor hidegen melegen pöccre indul alapjáraton szépen megy de olyan fél gázállástól fölfelé nem akar pörögni csak fuldokol illetve a járás közben levettem a levegőszűrőtöl a gumi összekötőt, ott köpte ki a benzint. Elsősorban a gyújtásra gyanakodtunk mivel Új lendkerék van rajta, de ezt szerintem ki lehet zárni. Másodsorban valamire a karburátor környékén. Ezért levettük, kipucoltuk, vissza, de ugyanezeket a tüneteket produkálja.2019. nov. 10. 10:21
1/19 Bubuka508 válasza:
Ennek a gyújtáshoz semmi köze. Szerintem érdemes levenni a hengert, lehet, hogy a dugónál, vagy a gyűrűknél van a gebasz, én ezek cseréjét javaslom először. Ez azóta, ha számottevően volt használva, amúgy is ráfér. Ha ezután is fennáll a hiba, akkor a karburátorral (is) van valami gond.
2/19 A kérdező kommentje:
Hát a dugó zsír új benne szóval nem hinném hogy abban lenne a hiba.
2019. nov. 10. 10:56
3/19 Bubuka508 válasza:
A gyűrűknél azért még lehet, hogy van valami. Nem törtek el, vagy esetleg nem lehet, hogy nem megfelelő méretűek?
4/19 A kérdező kommentje:
a törött gyűrű az ez előtti probléma volt az teljesen más eredményeket produkált. a dugattyú pedig ami eddig volt benne a 37.98mm-es bolt most 38-as, szóval ezt is kizárnám
2019. nov. 10. 11:01
5/19 anonim válasza:
Pedig hidd el hogy valamit rosszul raktál össze.
6/19 Bubuka508 válasza:
Akkor a karburátorral lehet valami. Korábban nekem is volt egy S 51-es Simsonom, nem Enduro, hanem N, az is először kifogástalanul szuperált, utána nem volt használva évekig. Amikor újra beindítottam, az is csak fuldoklott. Nem tudtam vele mit csinálni érdemben, egyik ismerősöm - elég barbárul - kitágította acéldróttal a fúvókáját, akkor - tünetileg - megszűnt ez a dolog, de hogy utána pl. a fogyasztása hogy alakult, nem tudom, mert eladtam. Aki megvette, az miután kipróbálta, ráfogta, hogy gyűrűzni kell, ezért írtam, hogy talán beleszól az is. De hogy végül mi lett a sorsa, nem tudom.
7/19 A kérdező kommentje:
Én azt elhiszem. Csak mivel már egyszer beleestem a törött gyűrű hibába ezért tudom hogy akkor mit csinál. Én arra gyanakszom hogy túl sok benzint kap és ezért dolgozza vissza az anyagot
2019. nov. 10. 11:10
8/19 anonim válasza:
Úszót be kell lőni fainul, fúvókákat kifújni!
CO csavart szépen beállítani (teljesen be kell tekerni, és 2,5-et kitekerni.
Aztán szerimtem jó is lesz.
Meg a főfúvóka méretére ránéznék... 😊
72-esnek kellene ugye lennie
9/19 A kérdező kommentje:
A főfúvoka mérete a gyári mivel motort apám vette még annak idején újan. és nem volt tuningolva. szóval a karburátor fullgyári.
2019. nov. 10. 11:23
10/19 anonim válasza:
Ezek az ötletek...
Ha fuldokol, meg köpi a benzint akkor valószínű hogy sokat kap. Arról nem is beszélve hogy egy kopottas motornak több benzin kell hogy rendesen menjen, ezért miután ráraktad az új hengert megeshet hogy sok lesz neki a benzin...
Először nézd üeg hogy hogyan áll a súbertű, ha nem középen akkor állítsd oda, ha így se
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!