Simson 60/4 amal karbi, uj szimering+csapagy+fotengely. Babetta gyujtas, uresbe szepen jar, alapjarat jo, viszont 1sbe terheles alatt lefullad! Ha meglokom nehezen de megy. Ismerosom a gazkar cseret ajanlotta gyorsgazkarra. Esetleg mas?
Az utolsó dolog, aminek köze lehet hozzá, az a gázkar. Szerintem első körben az előgyújtást kéne növelni, a gyári 2mm helyett inkább 4-re belőni. A fúvóka mérete 60-asnál még nem sokat számít, szóval a szokásos úszószint növelés és újrakalibrálás dobhat még rajta.
Ha kapott új dugót is, akkor az is szorul még az első 200km-en, tehát idővel javul majd a dolog.
Azt megnéztétek, hogy a felömlő a blokk és a henger között mennyire passzol? Lehet a 4 felömlő miatt, már meg kell reszelni a blokkot, de ebben nem vagyok biztos. Illetve ugyan itt, hogy a tömítés se takar-e rá a felömlőkre? Volt már rá példa, hogy a gagyibb papírtömítés elzárta a felét.
Egy léghűtéses motort nem szabad egyhelyben járatni, kis gázzal kell menni vele pár kört és hagyni pihenni bejáratás gyanánt.
A gyári előgyújtás érték meg elég kevés, nyugodtan fel lehet állítani 2.5-3-ra, néha többre is, kell játszani vele. Nem a kipufogó miatt nem megy, ha csak nincs eldugulva teljesen. Szerintem csak nincs jól beállítva
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!