Jawa Babetta 210 váltó?
Figyelt kérdés
Vásároltam egy ilyen típusú motort, és az történt vele, hogy a váltó olaj átfojt a második sebességfokozathoz a szimeringnél, és ezzel olajos lett a ferodol. Illetve az inditópofa is, és ezáltal a tekerésnél elcsúszik és nehéz betekerni is. Kicsavartam a nívó csavarját, és akkor nyomás volt ott, hogy legalább 40 cm-re ellőtte az olajat. ez mitől lehetséges? elvileg ott nem szabadna nyomásnak lenni nem? Lehetséges, hogy ezért nyomta át a szimeringen?2017. ápr. 9. 21:49
1/9 anonim válasza:
Ha a forgattyúsháznál hiányos a blokk-közép tömítése, akkor beledolgozhat elősűrítéskor a váltóba, és megnőhet a nyomás, bár ki kellene szellőznie.
Mindenesetre fura a dolog.
2/9 A kérdező kommentje:
Mivel tudnám én ezt orvosolni?
2017. ápr. 9. 22:34
3/9 anonim válasza:
Az olajbeöntő szellőző furata tiszta?
4/9 A kérdező kommentje:
Na ez az amit sehol nem találok rajta.Kell lennie egy szellőzőnek a valahol a válton igaz? És az merre van?
2017. ápr. 10. 05:52
5/9 anonim válasza:
Nivó csavar felett kb 5 centivel, a blokk tetején.
6/9 A kérdező kommentje:
A beöntőre gondolsz? Mert annak a csavarja nem lukas.
2017. ápr. 10. 12:02
8/9 anonim válasza:
Ha meg nincs rajta lyuk, akkor az már nem az eredeti hanem valami utángyártott akármi.
9/9 A kérdező kommentje:
Király, köszönöm. ;)
2017. ápr. 10. 17:19
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!