A V2-es cruiserek miért mentek ki a divatból?
A kérdező feltehetően az új kínálatra gondol, nem a használtpiacra.
Szerintem talán azért, mert másik irányba tolódott az érdeklődés. All-rounderek felé, mint amilyen mondjuk a vstrom 650, Versys 650, F850GS stb. Valószínűleg úgy ítélik meg a gyártók, hogy európai piacra nem érdemes új cruisereket behozni, pénzügyileg negatívba jönnének ki. De amúgy ez csak tipp, és a kérdés jó. Esetleg hívj fel néhány márkakereskedést, hátha ők jobban rálátnak és tudnak pontosabb választ adni.
Ha esetleg kideríted, megírod kérlek? :)
Ja tény, de szerintem egy keveset használt, 1 tulajos 2010es model sem olyan rossz :P
Amúgy még az is eszember jutott, hogy esetleg az európai infrastruktúrába, európai ember hétköznapjaiba kevésbé illik bele egy ilyen stílusú motor, kevésbé praktikus, emiatt szorult talán részben a háttérbe, miközben a túraenduro, sporttúra meg ideális arra, hogy nyeregbe pattanjon a tulaj, elmenjen egy egynapos "osztrák karikára", ami mondjuk 1000 km. Egy cruiser meg nem erre van. A túraenduronak meg az a vonzereje, hogy némi kompromisszummal, de szinte mindenhol elmegy. De kíváncsi vagyok, hogy válaszolnak-e, és ha igen, mit.
Bevallom, én is a túraenduro vonalat követem többé-kevésbé. Suzuki XF650, Yamaha TDM900, de próbáltam az új 1250GS-t, 1290 Super Adventure-t, és a továbbiakban az új 650-es Vstrom irány izgatja a fantáziám. Tehát én is egy vagyok a statisztikában, bocsi :) Személy szerint azért, mert mindenhez szinte a motort használom, és nem tudnám elképzelni, ahogy egy 1200as chopperrel ingázok munkába bőrszerkőben :p Jól néznék ki, de nem praktikus.
Köszönöm a választ.Én is napi szinten használom a motoromat,s semmiben sem érzem hátrányát,hogy cruiser.Nem egy nagy gép,de az érzést már ezis adja.A bőrszerkó is olyan dolog,hogy ízlések és pofonok.Senki sem fogja rajtad számonkérni mit visel és miért.Nyugodt szívvel próbálj ki egy Dragstart,vagy egy Intrudert ha engedik a feltételek.Nekem nincsenek tapasztalataim a Túra-endúrókkal,mivel nem nagyon jön be maga a stílus.Számomra a motor az amikor leülsz és egy fotelben érzed magad,illetve terelgeted az úton azt a hatalmas bódét :) A viszonylag nagy köbcenti és alacsony teljesítmény nagy nyomatékkal társul ami kezessé teszi a cruisereket a hétköznapokban.Nem kell parázni,hogy 2-esnél rárántok és mi lesz,avagy vajon hanyadik fokozatban vagyok.A súly meg elindulás után mint szinte minden motornál nem érzékelhető.
A Honda magyar képviselet azt nyilatkozta,hogy: Ez felsőbb döntés,egyszer talán lesznek újra,egyszer.
Hát ez a válasz nem túl biztató :/ Szerintem hasznos, hogyha többfajta motor van a piacon, fokozza a versenyt, ami közvetve a túraenduro vonalat is továbbviszi.
Budapesti vagy, ha szabad kérdeznem? Lehet tévedek, de szerintem a legtöbb nagyvárosban kevés arányaiban a cruiser, pont az előbb említett okok miatt talán. Én alig látok cruisert, vagy hát a többi fajta sokkal jobban képviselt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!