Etitánon teljesen jól megy a KRESZ, de más weboldalakon nem sikerül, most akkor tudni fogom a vizsgán?
Ez arra utal, hogy valójában nem a szabályokat ismerve válaszolsz a kérdésekre, hanem azt magoltad be az E-titánon, hogy egy adott kérdésre mi a helyes válasz.
A teljes adatbázis 11ezer kérdésből áll, a vizsgán is lehetnek olyan kérdések, amelyekkel a gyakorlások során nem találkoztál.
Megbukhatsz, de sikerülhet is az elméleti vizsgád, csakhogy a gyakorlati oktatás az elméleti tudás alkalmazását is jelenti a gyakorlatban.
Az oktató jobbra, balra, egyenesem tovább utasításait a tanulónak a szabályok ismeretében kell követni, tehát ott kell lekanyarodni, megállni, megfordulni, ahol az szabályos is, és annyi mindenre kell figyelni, hogy nem lesz idő a szabályokon gondolkozni, azokat egyszerűen tudni kell, gondolkozás nélkül, ráadásul az autó közben mozog... Forgalmi vizsgán azonnali bukást jelentő ok a "közlekedési szabályt sértett"
Az elméleti vizsga nagyon laza felmérő (10 hibapont lehetőség), ahhoz képest, amit a gyakorlásokon elvárnak majd (ismerd, alkalmazd a szabályokat)
Megkellene tanulni a kreszt, nem a válaszokat bemagolni.
Az elég nagy baj ha már a kérdést se érted, akkor halvány fogalmad sincs a szabályokról.
Egyetlen kérdést fel lehet tenni sokféle verzióban... ezeknél pontosan az a lényeg hogy nehéz bemagolni az összes kérdést, mert egyszerűen sok van az adatbázisban.
Azt meg komolyan gondolod, hogy "ami a kis városban szükséges, azt tudom" - kisvárosi jogosítványt nem adnak, csak olyat, ami érvényes a nagy városokban is...
Nem bemagoltad, megtanultad a KRESZ-t, de csak az e-titánon tudod megfelelőre kitölteni a teszt sorokat, máshol nem...
Valós KRESZ tudással a többi teszsor sem jelent gondot, de nem itt fogjuk eldönteni, hogy valójában mennyire is tudod a KRESZ-t, ismered a szabályokat.
Sőt, még nem is az elméleti vizsgán, bár nyilván, az elsődleges célod most, hogy az sikerüljön - érthető.
Az már egy másik, komolyabb követelmény lesz, amikor az elméleti tudást a gyakorlatban alkalmazni kell, ahol nem rögzített helyzetek vannak, hanem folyamatosan változó körülmények.
Azért bővítették az ezeregyszáz kérdést tartalmazó adatbázist tizenegyezerre, hogy kevesebb esélye legyen azoknak, akik csak totózással gyakoroltak.
Nem mérvadó így sem, egyrészt a 10 hibapont lehetőség rengeteg, és a vizsgákon is többnyire a már begyakorolt kérdések vannak, az "usmeretlenekre" ott a 10pontos hibahatár.
A szaftos sztorikat a forgalmi vizsgán bukók kreálják, hülye a vizsgabizos, hülye az oktató, idióta szabályok vannak...
Az nem számít, hogy egyértelműen szabályt sértett a vizsgán, "nem jött arra senki" az indok, és értetlenkednek.
Való igaz, nagyon sok jogositvánnyal rendelkező jármű vezető van, akik alapvető szabályokat nem ismernek, vagy ismerik, csak szándékosan nem tartják be - ne ők legyenek a példák.
Jelentjezz vizsgára, ha úgy gondolod, eleget tudsz ahhoz, hogy sikerüljön - ezt mi nem tudjuk eldönteni, leírtuk a véleményünket.
Te állitod, hogy tudod, ismered a szabályokat, szerintünk csak felületesen, de nem ez számit, hanem az, hogy a vizsgán mit mutat a gép.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!