Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért olyan nehéz azt átlátni,...

Miért olyan nehéz azt átlátni, hogy a technológia fejlődése és az autók tartóssága közt nincs egyenes arányosság?

Figyelt kérdés

Már ezerszer lerágott csont, de mindig lehet rajta vitatkozni, és mindig el is beszélnek egymásmellett a susogósnadrágos parkolóhuszárok.


1. Aki karbantartással foglalkozott már valaha is, tudja, hogy már 20 éve is kellett sámolni az alkatrészek elhasználódásával, és egy gép tervezésekor is ezt figyelembe kell venni. Ebben nincs semi titok. Régebben mondtak egy számot rá, és túlméretezték pl a csapágyat. A technika fejlődésével és a sok eves tapasztalattal egyre kisebb túlméretezésre van szükség.


2. Egyre több cucc van mind mechanikailag, mind elektronikailag egy kocsiban, nyilván több a hibalehetőség is, nem csak az extra szolgáltatás.


3. Kitalálták a műanyag szelepdeklit, meg a sikaflexxel ragasztott karosszériaelemeket, vizes bázisú festéket.


4. Kinek érdeke, hogy ellátja a piacot, aztán 30 évig ne vagy alig adjon el valamit. A másik része, hogy ezt ki tudná megfizetni?


Ezek alapján mi támasztja alá, hogy a technológiai fejlődést az életkor növelésére kéne kihasználni, amellett, hogy manapság úgy vesz az mber autót, mint óegen biciklit?



#susogóosmelegóitőmvan #parkolóbangettózok
2019. okt. 10. 07:43
1 2
 11/14 D. Brasco ***** válasza:
100%

Azért mert egy típust most már nem hagynak annyi ideig kifutni hanem hamarabb hozzák ki belöle az új modellt az,nem jelenti azonnal azt,hogy akkor az egy szar es nem.fog annyit bírni mint az előző!

Eleve nem is értem te milyen összefüggést tudtál találni egy autó gyártási intervalluma meg annak minősége,illetve a meddig fogja majd birni szentháromság között!?

2019. okt. 10. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 Beviz Elek ***** válasza:
100%

Az egy dolog, kiolvasod hogy gyújtáskimaradás az 1es hengernél. Igen, és?

Az út szélén megjavítod a gyújtótrafót vagy mi?

A Ladába, Daciaba, Wartburgba volt értelme szerszámot rakni mert kevés elektronikával szinte minden mechanikusan működött. Megtakarítottad/zsíroztad/drótoztad/ragasztottad és mentél tovább. Most meghal a gyújtás modulod és hívhatod a trélert. Hiába olvasod ki, értelmezed a hibát, megtalálod a rossz alkatrészt, nem tudod megjavítani, így felesleges bele a szerszám.

2019. okt. 10. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 Beviz Elek ***** válasza:

Autók átlag kora Magyarországon (2002-2018):

[link]

Autók vàrható élettartamának változása:

[link]

Járművek átlag kora az EU-ban (2013-2017):

[link]



A VW naponta adhat ki frissebb modelt, nem attól függ hogy az emberek milyen időközönként cserélnek kocsit, mint ahogy én sem veszem meg mindig a legfrissebb telefont, bármennyit dob ki a gyártó.

2019. okt. 10. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 A kérdező kommentje:

13# Milyen tökéletesen levezetted az utolsó mondatban, hogy miért is érdemes valamivel a piacot serkenteni az újdonságokon fellül.


Igen, keleteurópa felveszi azt amit a német megun.

Így a német vesz újat, már amelyik megteheti.

Ismerek olyant is párat melyik ugyanúgy barkácsol, hegeszt mint mi(és nem keletnémet), de sokaknak sikk az, hogy nem ért hozzá, mert megteheti.

2019. okt. 11. 12:31
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!