Hogy érdemes feltuningolni? (bővebben lennt)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Body kit mi a f*szomnak??
Akkor lenne értelme, ha 150 lóerőnél több lenne benne, meg nagyobb lenne a nyomtáv (gondolom nemtudod miaz..)
Gondolom bodykittel szépen kiszélesítenéd, a felnik meg 10 centivel beljebb lennének.
2. voltam ismét, és nincs szorulásom
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
megint 2. vagyok
nincs hát..
Nekem is gyári autóm van.
Álmaim között szerepel egy E30 220 le fölé terelgetése, és teljes M optikát rakni a kasztnira, gyári felnikkel meg mindennel.
Kb így: [link]
Csak nekem M20 blokból lenne építve a motor, nem M10-ből.
Szal 6 henger, nem 4..
Enne kb 20 litert, de 5 sec alatt száz...brutál adatai vannak :D
Aztán nem tusdom valaha megvalósul-e :S
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A válasz írója 69%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: ma 15:07 vagyok
nem adok email címet, mert nem sok értelme, mivel nem értek ehhez nagyon, én is csak érdeklődő vagyok, annyit értek hozzá, amit az egyik autószerelő haverom szokott magyarázni. Szerintem ha tényleg tuningolni akarsz, akkor keress fel egy szakműhelyt, ahol jó drágán, de átépítik neked igényesen, mert te otthon nem tudod megcsinálni. Jah, és számold bele a költségekbe, hogyha tényleg akarsz tuningolni, akkor rendszerben kell gondolkodnod, vagyis mindent kell tuningolni, hogy tényleg legyen értelme, vagyis minimum 1 milliót rá fogsz költeni. Ha nagy a szerelem megéri, ha a szerelem nincs meg, akkor jobb ha veszel valami erősebb autót gyárilag...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!