Fékfolyadék csere?
Sziasztok! Fékfolyadék csere előtt állok. 2 módszer is találtam. Az egyik hogy felpumpaljak a pedált majd kinyitják a légtelenitő csavart, majd elzárják és ezt ismételik meg többször. A másik módszer lényegében ugyan ez de miután nyitott a légtelenitő csavart nem zárják és nyitják többször, hanem csak a fékpedált pumpálják amig az új folyadék meg nem jelenik. A kérdésem a következő:
Melyik módszer helyes?
Szintig öntöd a tartályt, majd egyenként minden keréken lazítod a légtelenítőt amíg meg nem jelenik a folyadék és elzárod.
Másodrészben következik a légtelenítés azzal a módszerrel ahogy írtad. Tehát pumpa-nyit-zár. És mindig azonos tengelyen lévő fékmunkahengert légteleníts és úgy haladj a másik tengelyre. A fékfolyadék pedig ne menjen fényezésre mert azonnal megmarja.
Mind a 2 modszer helyes egyebkent,nem csak az első........
Az mar mas kerdes,hogy a masodiknal légteleniteni kell,amit a pumpálós módszerrel (is) meg lehet csinalni.De ennyi.
Én mindig csak az első módszerrel próbálkoztam, de mint fentebb írták, működhet a második is. Csak utána légteleníteni kell.
De hallottam még egy módszerről (pontosan nem ismerem), valahogy a légtelenítő csavarnál kell vákuumot létrehozni, a tartálynál meg utánatölteni, és átszívatni a teljes rendszeren a friss folyadékot, és akkor sem lesz levegős.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!