Autó teljes fékfolyadék (és főfékmunkahenger ) csere után, próbakör 100 méter és beszorulnak a fékek, mitől lehet ez?
Az, hogy víz van a rendszerben nem gond, az a gond ha a víz felforr. Azt pedig leginkább a munkahengerekben tud hosszabb utakon gyakori fékezésnél.
Lehet szar a főfékhenger, vagy valahol eltömődött a trutyitól. Megpusztulhatott a fékerő szabályzó.
Van ABS?
Fofekhenger fenekszelep?(ha jol irtam a nevet annak a szelepnek ami elengedi a nyomast ha nem pesztralod a fekpedalt)
Ha feher trutyi van a rendszerben akkor ott mar bajok vannak nem kicsi. Ha atmosod az egesz rendszert akar tobbszor is es meg mindig fennal a problema, illetve jon a trutyi akkor MINDENT szetszed ami a fekhez tartozik, kipucol amit lehet, amin latszik hogy vege az csere.
Szemely szerint nem szenvednek vele, Fofekhenger csere kapasbol, NEM erdemes a fekkel jatszani. Csovek es munkahengerek, szetszed es kitisztit, ha akarhol is rozsdas belulrol akkor csere. Gumikarmantyuk csre az osszes, mert feher trutyi nemcsak viz lehet, hanem asvanyiolaj szarmazek is. Gumicsovek szintugy csere, nem szeretik az asvanyi olajat.
A kerdes megeri-e az egesz? Er annyit az auto? Ezt Neked kell tudnod
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!