Miért nem árusítják már itthon a Suzuki VanVan-t?
Valamikor ilyennel raktam le az A1-et, nagyon szerettem. Az 125-ös változat volt, azt már sehol sem kapni újonnan. Van viszont 200-as változat [link] ezt miért nem lehet itthon kapni?
Új kérdést nem írok ki ez miatt, de ugyanez a helyzet a TU modellel is. [link] Az is nagyon kis szerethető motor volt a 2000-es évek elején. Mindennapi használatra, pl. munkábajárásra, első motornak stb. nagyon jók lennének.
Gondolom nem 1,5 millió forint feletti összeget kérnének értük.
125-ös motor 1 millió felett nagyon luxus szerintem. A legtöbbjén nem is érzem jól magam, mert 196 centis, 113 kilós, medvés testalkatom van. A VanVan hiába volt alacsony, magas, széles kormánya, vastagon párnázott ülése volt, egyenes háttal ültem rajta. A 200-as verziója ráadásul nem annyira vérszegény, városon kívül is élhető.
Én pont azért néznék valami jobb 250-es után, mert városon kívül kicsit kevés a jelenlegi 125-ös munkábajárós motorom.
Úgy veszem észre, hogy eltűntek az olcsó (de minőségi), praktikus, kényelmes motorok, mint amilyen például a Honda CBF 250-es is volt. Amit rendesen mindennapokra vennék, nem túrázni, pályázni stb. Vannak ugyan kisebb modellek, de azok csak kicsinyített másaik a nagyobb sportmotoroknak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!