Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Japánban a toyota olyan mint...

Japánban a toyota olyan mint itthon a suzuki?

Figyelt kérdés
Egy cikkben olvastam,hogy az autók 38%-a Toyota,ezzel minden más márkát főleg a Honda-t szorítja maga mögé ,ami a második 14%-kal.
2017. dec. 13. 11:11
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
78%

Nem, nem olyan.

A japánok becsülik a saját maguk gyártmányait.

Csak a magyar olyan birka, hogy szarozza azt, ami itthon készül, hazai beszállítókkal, magyar munkával. Akinek Suzukija van, az nem is ember, csak egy lúzer, egy szerencsétlen, stb...

Mert a csökött agyukba be van égve az 1-es Swift, és mindig azzal jönnek elő, hogy papírautó, guruló koporsó. Pedig a 90-es évek elején semmivel sem volt rosszabb, mint alsó kategóriás társai.

2017. dec. 13. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
100%
A Suzuki is Japán márka. Azt, hogy mennyire kedvelik, nem tudom.
2017. dec. 13. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 crudy ***** válasza:
Ezzel egyet ertek. Mivel a regi swift iszonyat sokaig tartotta magat sot meg most is sokat latni igy az emberek a mai autokhoz merik a teljesen baromsag mert mar reg nem egy mai auto de azt elfelejtik h bar nem egy tank, nem egy erogep de kimegy a vilagbol es meg vissza is hoz onnan amit nagyon sok gyarto egyetlen modeljevel sem tudott produkalni igy valamilyen szempontbol az egyik legjobb. A mai suzukik se rosszak. Nagyon jo konstrukcio, egyszeru, fapad, tokeletes atlagauto. Ez ezt ara is tukrozi. A toyotak kicsit dragabban. A laikusoknak pedig az ar egyet jelent azzal h a termek jobb. A legjobb hasonlat amo eszembe jut a mobiltelefon. Tudsz venni iphone 400ezerert es nagyon hasonlo eroforrasokkal rendelkezo telefont kevesebb mint a feleert kinabol. Az egyik egy negyeves startup ceg kispiaccal a masik meg egy orias techceg ami megteheti h dragan ad mindent. Erosen tularazva. Bar a suzukinak hatalmas piaca van de nincs felsokategorias autoja, meg kozepkategorias se. Ez a profiluk.
2017. dec. 13. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
Itthon szerinted van olyan márka, amelyiknek 38% a részaránya? Szerintem nincs...
2017. dec. 13. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:

Év TIZEDEKIG közlekedett a magyar zsigával, varjúval, dáliával, hogy a trabit meg a kispolákot már ne is emlegessük.

A szuzuka is megfelel a kor követelményeinek.

Természetesen másképp mint egy béemvé suv (tényleg: mire lehet használni egy terepjárót városban?)

de NEM IS ANNYI AZ ÁRA!

2017. dec. 13. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
Most látom hogy ezen az oldalon vannak normális emberek ! Hol voltatok eddig?
2017. dec. 13. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 A jó édes ***** válasza:
95%

Inkább olyan, mint a FÉG a kazánok között. Vannak más gyártók - belföldiek és külföldiek is -, de a kazánok többsége FÉG, még ha a cég nem is kazángyártással foglalkozott eredetileg. Amit érdemes megjegyezni, hogy a japán autógyártók nem úgy működnek, mint az európaiak, hogy egy egész országrész csak és kizárólag személyautók gyártására specializálódik, hanem ezek nagy iparági konglomerátumok apró építőelemei, az anyacég bevételének egy elhanyagolható részét adják. Persze ebben a két esetben ez kicsit sarkítás, mert a Toyota vagy Honda mondjuk olyan nagyra nőtt, hogy ott pont a többségét, de ők is foglalkoznak tehergépjárművek, robotok, targoncák vagy hajózási eszközök gyárátásával. Ilyesmik szinte egyik európai gyártóról sem mondhatóak el.

A Mitsubishi foglalkozik elektronikai eszközök gyártásától (memóriák, akkumulátorok, projektorok) kezdve pénzügyi szolgáltatásokkal (a világ legnagyobb bankja) vagy épp üdítő- és szeszeistalok gyártásával (a Kirin a japán Coca-Cola), az autózás csak mellékes dolog nekik. A Kawasaki főleg mozdonyokat, repülőgépeket, kerti gépeket gyárt - a motorok számukra szintén melléktevékenység. A Yamaha döntően hangszerekkel, hangtechnikával és újabban mozgássérülteket segítő berendezéseket készít - megint csak nem a motorok a fő profil.

Ehhez képest ha azt mondod itthon, hogy Suzuki, akkor mindenkinek csak és kizárólag az autó - vagy legalábbis a közlekedés ugrik be. Míg ott ezek a márkák az emberek egész hétköznapjait behálózzák. Japánban az autógyártó cég anyavállalata készíti a házadat, a bútoraidat, a számítógépes játékodat, a teáskannádat, de esetleg ők adják neked az áramot vagy TV-előfizetést is.

2017. dec. 13. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:

Szerintem rossz az összehasonlításod!


Mivel a Toyota és a Suzuki is japán-kötődésű cég.


Az most, hogy az őshazájukban melyik az elterjedtebb az más dolog.

2017. dec. 13. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
100%

"tényleg: mire lehet használni egy terepjárót városban?"


A legtöbbet még terepen se :D

Kedvencem az x6-s, mikor kimegy terepre, de a dombra nem tud felmenni 3m-t se :D

2017. dec. 13. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
34%
Mikor fogjátok fel, hogy pl at X6 az nem terepjáró?
2017. dec. 13. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!