Első motornak 92es Virago 535, vagy 98as hatszázas Bandit?
A kettő karakterisztikája teljesen más, jó lenne tudni a felhasználási területet.
Mindkettő megbízható (ha megkapták az odafigyelést), és egyiknek sem lesz jelentős értékvesztése, hacsak nem esel vele vagy ilyesmi.
Mindkettőnél nagyon oda kell figyelni, hogy ne valami motorikusan leharcolt sz*rt vegyél véletlenül. Talán a Virago-t kevésbé hajtották szét, mint a Banditot, de persze kivételek mindig akadnak mindkettő esetén.
Ha az olcsó karban- és fenntartás fontos, akkor talán a Virago-val picit jobban jársz. Itt persze feltételezzük, hogy a két motor amúgy ugyanolyan műszaki állapotban van alapból. Ha kifogsz egy toldott-foltozott Virago-t, akkor ugyanúgy drága, mint bármelyik másik lerobbant motor.
Az a baj a használt motoroknál, főleg ami már 10 évnél öregebb, hogy zsákbamacska. Mindig lesz valami hibája, amire útközben jössz rá. Én most vettem a 3. motoromat használtan, de megfogadtam, hogy ha veszek valaha másikat, azt csak újonnan, vagy 1. tulajtól szervizkönyvvel. Egyszerűen elegem van a sok tróger tulajból és mindig én szívom meg a lelkiismeretességem miatt.
"Fontos szempont, hogy megbízható legyen,"
Akkor ne 20 éves motorokat nézegess!
Nekem az első motorom egy 2000-es 535-ös volt.Nem bántam meg a vételt.Elég jó állapotú példányt sikerült kifogni,lehet ezért vagyok elfogult,de ezekkel a régitípusú V2-ekkel semmi gond sem szokott lenni.
Sokkal nehezebb jó műszaki állapotú Banditot kifogni mint Viragot.Egy 600-as sor4-re a világ összes pénzét rá lehet locsolni.Alkatrész is több lesz a Viragohoz,s olcsóbb is.Kardánhajtás ami nem elhanyagolható.+Rengeteget bontanak.A Viragonal ami gyengepontot tudnék említeni / kezdőknek furcsa lehet,hogy irdatlanul nagyot csattan a váltója 1.,2.,3. fokozatban.Gyárilag ilyen nem kell tőle félni.Bátran merem ajánlani a Viragot,hamar ki lehet nőni,de felkészít a következő nagyobb cruiserre :)
Ennyi idő távlatából szerintem a Viragónak nagyobb az esélye, hogy megkíméltebbet találsz. Elég nagy különbség van a két motor felhasználói között.
Egyébként ha a csupasz motorokat szereted, azonbelül mindegy hogy chopper/cruiser vagy naked, akkor a Yamaha XJ 600 S Diversion, Kawasaki ZR 550 Zephyr, Suzuki LS 650 Savage, Ducati Monster 600 is jó lehet. Ezek egykorúak az általad említettekkel, hasonlóan olcsó a fenntartásuk, ha jót sikerül kifogni.
"Egyébként ha a csupasz motorokat szereted, azonbelül mindegy hogy chopper/cruiser vagy naked"
Ezt most komolyan írtad le, vagy rosszul fejezted ki magad? Mert mondjuk egy BMW S1000R vs bármilyen chooper vagy cruiser olyan messze vannak egymástól viselkedésben mint Makó Jeruzsálemtől. Szerintem teljesen irreális összehasonlítani a két kategóriát, de ezt már írta egy válaszoló fentebb is.
Ezen az oldalon a szövegértés...
Csupasz, mert látszódik a motorblokk, ennyit értettem alatta.
Chopper/ cruiser vagy naked (ezt is hívják csupasznak, meztelennek), de szerintem érthetően elkülönítettem a fajtákat.
"Chopper/ cruiser vagy naked (ezt is hívják csupasznak, meztelennek), de szerintem érthetően elkülönítettem a fajtákat."
Nem, nem hívják annak. Menj csak be egy motorkereskésbe és érdeklődj naked bike iránt. Nem fog neked a kereskedő chopper modellel előhozakodni. Mára ez már egy külön kategória lett, teljesen elkülönül a többitől.
Ezen az oldalon baj van a szövegértéssel? Szerintem nem a szövegértéssel hanem a hozzáértéssel van itt gond.
"Menj csak be egy motorkereskésbe és érdeklődj naked bike iránt. Nem fog neked a kereskedő chopper modellel előhozakodni. "
Én most csak azt nem értem, hogy direkt trollkodsz vagy nem jött át, amit írtam.
Huszárvágással vissza a kérdező által említett motorokhoz. A Virago chopper, a Bandit meg naked. Mindkettőnek látszik a motorblokkja, gondolom ez (is) tetszhet a kérdezőnek. Ennyit értettem csupasz motoron, nem kimondottan a naked kategórát...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!