Robogó karburátorán a keverék beállításánál normális, ha a levegőcsavar majd' teljesen be kell, hogy legyen tekerve, hogy ne fulladjon gyorsításkor?
Figyelt kérdés
Egy Peugeot Speedfight 2 került hozzám üzemképtelenül. Kétütemű, 50ccm, léghűtéses, mint a többi. A vákuum- és üzemanyagcsövek át voltak vágva rajta, így nem indult. Ezeket cseréltem plusz szétszedtem a karbit és mivel száraz és tiszta volt (kijáratták belőle a benzint majd soha többé nem indult be), csak a fúvókákat fújtam át. Benzin bele meg akku, be is indult, ám a gyári beállítás 2,5 fordulat a levegőcsavaron, meg olyan alapjárat, hogy járjon. Megmelegítettem de gázadásra fulladt, míg majdnem teljesen el kellett zárnom a levegőcsavart, így most megy, talán túl is dúsítottam kicsit a keveréket, mert nem kapja fel olyan hirtelen a fordulatot gázadásra. Normális lehet ez a beállítás, ennyire eltérően a kiindulási alaptól?2019. szept. 21. 15:07
1/5 Nyakasparasztgazda válasza:
Falsot szív valahol
2/5 A kérdező kommentje:
Nekem is ez a gyanúm de minden vákuumcső a helyén van és 8000km van a motorban összesen, nem gondolom, hogy ki lenne a főtengelyszimering.
2019. szept. 21. 16:12
3/5 Nyakasparasztgazda válasza:
Szivhat a szivocsonknal is
4/5 Nyakasparasztgazda válasza:
Amikor alapjáraton ketyeg fujj féktisztitot a szivocsonkhoz aztán ha felpörög itt lesz a gond
5/5 A kérdező kommentje:
Köszi a tippet, kipróbálom, bár új tömítés van a karburátor előtt.
2019. szept. 21. 22:25
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!