Normális hogy ilyen a fékbetét csere után?
A minap esett át az autóm (Seat Cordoba) fékfelújításon (tárcsák, betétek, olaj).
A hátsó fék így néz ki: [link]
Az első pár pedig így : [link]
Normális, hogy ilyen ívelt ez a betét? Így néz ki egy új? Nekem nagyon úgy tűnik, hogy elől nem lettek cserélve a betétek csak a tárcsa. Szerintetek? Nem akarom meggyanusítani tévesen a szerelőt.
Yzerintem az első nem lett kicserélve!
Annak nem ilyen ívesnek kellene lennie!
A fékerő drasztikusan csökkent, de ez a bekoptatás időszakában normális elvileg.
Értem én, hogy le van csapva, de az egyik vége 3x vastagabb? Ez kicsit furcsa, nem? Akkor hátul miért nincs lecsapva?
Miért kellene csökkenni a fékhatásnak a bekoptatáskor?
A tárcsaféknek már az első pillanattól jól kell neki fogni.
Elég rossz a felvétel, de lehet hogy szabályzott a tárcsa és azért nézki úgy mintha be lenne rágódva körkörösen.
De találtam ilyen lecsapott betétet.
De van olyan is amelyik nincs lecsapva a széle.
És mit gondolsz ki lopta el a sarkait a betetnek ? :)
Látszik rajta hogy Vadi új csillog az egész
Ránézésre vadi új betétek, egy használtat nem igazán lehet így letakarítani.
A kép csalóka. Ha úgy van lecsapva mint amit egy korábbi válaszoló mutatott, akkor nincs gond.
Ha ilyen, az viszont nagy baj: [link]
Azért azt hozzátenném, ha ilyet rakott volna bele, akkor jó eséllyel fékezésnél megszorulnának és feltűnne hogy sehova nem megy az autó.
Szerintem (remélem) csak a rosszul beállított kép miatt látszik ilyennek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!