Automata váltós turbó dízeleknél jobban koszolódik a változó geos turbó?
Figyelt kérdés
Van nekünk egy dízel manuális váltós Alhambránk, régi tdi, eddig vásárlás után kellett pucolni a turbót, aztán most már nem, mert én erről gondoskodok hosszas út+pörgetés, tehát 3-ba 80-al.. pl.
Automatán gondolkodok, mert jó párosítás lenne egy manuál meg egy tiptronic.
De gondolom az nem engedi 3000 rpm fölé forogni a motort csak ha gyorsan megyek, én úgy nem szoktan, autópályán szinte még nem is mentem, itt nincs is, szóval sűrűn kellene pucolni ?
2019. szept. 6. 01:12
1/4 anonim válasza:
DSG-m van CRTDI-vel, annyira pörgeti amennyire akarom, eleve nagyobb gázadásra jobban pörgeti, de van sport mód és kézi kapcsolásos mód is
2/4 A kérdező kommentje:
DSG egy dupla kuplungos váltó, csodás amit művel és kihozza a motor karakterisztikáját, ott érthető, de a buta váltó mid ezt hogyan oldhatja meg?
2019. szept. 6. 08:39
3/4 anonim válasza:
Az van, hogy az automataváltó sokkal okosabb, mint az ember. Mindig optimális fordulaton tartja a motort, már a legkisebb terhelésre is azonnal visszavált. Tehát alapból nem fog lekormolódni, tehát nem kell majd 3000-res fordulaton bőgetni tartósan.
4/4 A kérdező kommentje:
Most butának érzem magam.
Köszönöm , zöld pacsit mindenkinek :).
2019. szept. 6. 22:42
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!