1.8t motorokba változó geometriás turbó van?
Vagy westgate ?
Szerintetek elvonatkoztatva a dologtól, melyik a jobb ?
Pl. 1.6 hdi motorba westgate turbó van, kevésbé koszolódik viszont alul nem jön nagy nyomaték, a 1.9 jtd változó geometriás, egy fene erős motor , de a városozást kevésbé bírja mint a westgate mert gyorsan koszolódik, leragad.
1.8t azért érdekel mert most nézek tc videót és 1.6 benzinesbe westgate turbó van, kvázi akkor egy kis turbós motorról beszélünk.
Nem troll kérdésnek szántam, mielőtt valaki elkezdené, hogy trollkodok és megalázom kis turbós motorokat.
Ha most a vag konszern "egynyócasára" gondolsz, akkor WASTEgate. Westgate olyan nem létezik.
Változó geós a tsi-k között először az 1.0-ás 3 hengeresen jelent meg.
Mindennapos használatra a valtozós jobb. De fílingre a wastegate a nyerő!
Azt alap kérdésre a válasz: nem
A wastegate minden fix geometriás turbónál van, mivel ezzel szabályozzák a turbó fordulatszámát.
A VGT turbónál az a jó hogy tudják a turbó ellenállását változtatni, tehát lent és fent is tud jó lenni, míg egy fix geós turbó csak adott kipufogógáz mennyiségnél tud jól dolgozni.
#1 Benzines autóban a váltózó geós turbó ami elérhető árú az az új 1.5TSI-vel jelent meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!