Nektek hányadik alkalommal sikerült a forgalmi vizsgátok? Aki megbukott, le tudná írni, hogy min hasalt el?
Előre is köszönöm.
Főként Miskolcon vizsgázottak válaszaira lennék kíváncsi, de bárki írhat, hogy tanuljak belőle. Természetesen végigjártam az órákat, még plusz órákat is vásároltam, de hátha a ti hibáitokból is tudok tanulni.
A linket nem tudom megnézni, telefonnal nem is akarok szenvedni vele, de ott szabályos a megfordulás ahol azt nem tiltja semmi.
Kapubejárót is igénybe lehet venni a megforduláshoz, a lényeg, hogy nincs olyan tényező, ami miatt az szabalytalan (tábla, útburkolati jel, vagy egyszerűen csak kevés a hely az egyíves megforduláshoz)
Forgalmi vizsgán lehetőleg kerüld a kétes helyzeteket, ha úgy látod, hogy szűk a hely, és van a közelben jobb lehetőség, válaszd azt.
Forgalmi vizsgán kívül sokkal könnyebb, ha kevés hely van egy íven forduláshoz, megfordulsz Y-al.
Kérdező: három bukás nem a világ vége, nem keklene feladnod.
Kétségtelenül több pénzbe kerül a további gyakorlás, a kérdés, hogy az idegességből fakadó butaságoknak mi a valódi oka, de az jó jel, hogy magadtól is tudod mit hibáztál, szűk úton is a menetirány szerinti jobb oldalon kell maradnod, ha azbnincs akadályozva.
Igazából mindegyiket figyelmetlenségen buktam, egyszer egy táblát nem láttam meg, pedig tudtam volna, mit jelent. D:
Utána az 50. percben nem vettem észre, hogy pirosra váltott a lámpa, ami gyökérség... Az előttem lévő autó elindult, én meg mentem utána rá - tudod, ha ő a kútba ugrik, akkor én is.
Most meg a szokottnál is idegesebb voltam, eleve nem sokat aludtam, és iszonyatosan ki voltam akadva, így a jobb oldal nem jött össze, inkább volt közép - de érted, ha kérdeznék, el tudnám mondani, hogy Magyarországon a menetirány szerinti jobb oldalon közlekedünk, és ha nincs festett felezővonal, akkor van képzeletbeli felezővonal.
Szóval a KRESZ-szel nincs gondom, az autó fölött nem vesztem el az uralmat, nem szoktam padkának hajtani meg ilyesmi... De valami mindig-mindig közbejön, csak az a bibi, hogy egy ilyen figyelmetlenség balesethez is vezethet.
Sziasztok!
Holnap vizsgázom Miskolcon.
Első vizsgán esélyem sem volt,mert az oktató belepedálozott pedig azt hittem nagyon jól megy.
Aztán új oktató rutintól kezdtük 20.közös óránk a vizsga.
Egyik óra szuper,másik katasztrófa.
Próbálok pozitivan hozzáállni.
#33 Drukkolok, hogy a vizsgád szuper legyen! :)
Egyébként szerintem benne van ilyenkor a teljesítési kényszer meg a vizsgadrukk is. Például amikor biciklivel megyek valahová, akkor is betartom a KRESZ-t, mégsem stresszelek, és nem is vétek durva hibákat, pl. nem gurulok ki autósok elé. Jó, tudom, nem ugyanaz a kettő, de amikor a nyomás nem mindenkire hat jól...
Na mindegy, egyszer kell túl lenned rajta.
Melyik útvonalat szeretnéd húzni? :D Szurkolok neked.
Igazából mindegyik jó,meg mindegyiken meg lehet bukni.
A 2es kört álmodtam meg tegnap reggelre.
De annyira sok tényezős,hogy nem akarok túl nagy jelentőséget tenni rá.Úgyis van amire ráhatásom sincsen.
Szerencsére nyomás nincsen már rajtam.
Végül bejött a számításod? :)
Hogy ment?
13.10kor kezdek 12től még órám lesz :)
De jövök utána.
Kihúztam a 2es kört,Felügyelet-Tiszai ott csak megfordulni a körforgalomban.
Onnan a Selyemreten balra,na ott ahogy besoroltam elment mellettem a mögöttem jövő kisteherautó aki hirtelen fékezett a gyalogátkelő előtt.
Én meg gyönyörűen 2-esbe bekanyarodtam balra,még jól szét is néztem.
Megdícsérte a pedálkezelésemet és a körültekintésemet.
Ezt még fejleszteni kell,hogy mindenre egyszerre hirtelen is figyelni.
Akkor sikerült? Nem elé kanyarodtál ki, ugye?
Este van, nem tudok már értelmezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!