Miért kell vezérműtengelyt cserélni a 272 lovas 3. 0 TDI motorokban az audi a7-ben?
Elkopik. Általában semmi misztikum nincs benne. Kitolódik egy-két olajcsere, kicsit sokat pályáznak vele 180-al, kopik az olajpumpa, máris nem jut fel hozzá elég és megfelelő minőségű olaj. VW bácsi pedig nem fog túl drága cuccokat használni, csak ami kibírja azt a 300 ezer km-t. Ne az első tulaj alól dőljön ki a kocsi.
Hülyeség lenne 15-20 évre autót gyártani amíg nyugaton (ne az itthoni helyzetből indulj ki) hajlandók az emberek 3-5 évente új autóba ülni.
Köszönöm.
Ezt még meg is érteném, csak az a gond, hogy ez a jelenség pont (leinformált)70000 km-es a7-ben fordult elő... Amit meg akartam venni, de már nem merem.Nézzek másikat, vagy keressek régebbi 2015 előtti autót?
Kicsit túlzó volt a 300 ezres futás. Az utóbbi 5 év kocsijaiban a mechanikus részek már 100 ezer körül döglenek. És itt tényleg olyanokra kell gondolni, hogy főtengely csapágyban ujjal tapintható bemaródások vannak, tiszta zsigulis korszak feeling, csak ma 1,4-es motor 150LE. Mint a 90-es évek verseny technikája.
Downsizing, költséghatékonyság, egekbe szökő löket/lóerő arányok, EURO6, ezeknek ára van.
És azt is le tudtad informálni, hogy miért azt a bizonyos autót milyen gyakran vitték olajcserére?
Vagy te az egy esetből általánosítottál? Mert úgy tűnik.
Egyébként kíváncsi lennék, hogy akik ilyen kérdéseknél megjelennek, hogy 100.000 alatt széthullik az autójuk, azoknak milyen van és hogy használják. Több százezret futott, bontatlan motoros autóink, teherautónk, traktoraink vannak, valahogy sose fordul elő, hogy főtengely csapágyak, turbó tengelyek és hasonlók kopnak szét kézzel tapintható mértékben
Nem az én autóm, csak leinformáltuk, mo.-i rendesen szervizelt autó...Aztán ahol lekérdeztem, (hivatalos márkaszerviz) ott mondták, hogy benn áll kettő ilyen a7-es, meg egy q7. Ebből általánosítottam. Amúgy jelenleg van egy 2010-es a6-om 280000 km-el, aminek semmi baja.
Előző autóm szintén a6 volt, 395000-el adtam el...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!