Suzuki sv650 vasarlas előtt vagyok mi a véleményetek?
Nagyon jó gépek, de ennyi km-nél már egész biztosan költeni kell a motorjára!
Lást szelepszárszimeringek cseréje. Viszont, ha már lekerül a hengerfej, akkor nem csak a szimeringeket cseréljük, hanem szépen ki kell pucolni és megnézni, hogy minden oké-e. Majdnem biztos, hogy vezérműláncot is cserélni kell. Szerintem ez a minimum, többi csak bontás után derül ki.
Ezzel együtt jó bolt lehet, ha jó áron sikerül megcsípni és van egy jókezű szerelő az ismerettségi körben.
Azt mondja a kompresszió 12.5-6,vezerműlanc cserélve, minden ami időszakos, idobe cserelve, a blokk hangtalan, befogod a kiput nem fulllad meg.... 600e-630e körűl kér.. A lanc lassan cseres, meg a gumik, meg muszaki jovore lejár..
Igy vajon megéri ha karbantartott nem szethajtott szutyok?
Egy négy ütemű vízhütésesnek az szinte semmi.
Persze ezt is meg lehet ölni hülye gyerek móddal.
#5 +1
Így van, igazából ha megkapja a törődést 100e km egy motornak sem sok, de fel kell készülni lelkiekben arra, hogy költeni kell majd rá.
Annyiért nem éri meg, továbbra is azt mondom!
Szelepszárszimering csere persze mindenki első gondolata, aztán jön a meglepetés, ha gyűrűzni kell. Maga a gyűrű szett nem drága, csak a plussz munkadíj, ha nem tudod magadnak megcsinálni.
Én ezt elengedném! Picit többért jóval kevesebb kilométereseke vannak!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!