Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2016-os BMW 520D fenntartási...

2016-os BMW 520D fenntartási költsége?

Figyelt kérdés
Mindkét kollégámtól azt hallom, hogy BMW-t ne vegyek, mert a gatyám is rámegy a fenntartására. Egy 2016-os, 100e km-es 520D/530D-re várhatóan évi mennyit kell szervízre áldozni?

2019. aug. 27. 13:02
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:

Egy kis infó, olyantól aki látott már ilyen BMW-t:

[link]

2019. aug. 27. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
Attól függ, valakinek csak az alkatrészek árát kell megfizetni. Másoknak ennél több mindent.
2019. aug. 29. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:

A társasház 5. emeletén él, és a legkomolyabb szerszámkészlete egy 5-ös imbuszkulcs, akkor sokba kerül a javítás. Minden apróságért szervízbe kell vinni az autót.

Mennyibe kerül az autó fenntartási költsége, ezt csak te tudhatod. Vannak a kötelező kiadások, biztosítás ilyenek. Utána keress rá, az autósboltok milyen alkatrészeket kínálnak. Azokat az alkatrészeket általában cserélni kell. Az autósboltok nem hiába kínálják eladásra az adott alkatrészeket, mert van utánuk kereslet. Pl.: Szívósor. Az én autómhoz nem lehet kapni új szívósort csak bontott van. BMW-hez lehet kapni újat, és nagyon hirdetik. Attól is függ ki mennyire bátor az autó motorterébe belenyúlni. Van olyan, aki csak a kereket meri kicserélni, de valaki nem meri kicserélni a kereket = mindenért fizetnie kell. Hibakód kiolvasás / törlés, ez nekem: "Köszönöm szépen Tamás a segítséget!" Másnak: 5.000 Ft./alkalom. Ki kell mennie házhoz: 12.000.

2019. szept. 12. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:

Egy 2016-os F szériás BMW szervize függ a KM-től!


150-200 ezer km-ig hibamentesek ezek az autók, utána vannak kopó dolgok és ajánlott KARBANTARTÁSOK!


EGR hűtőt garanciában cserélik, ellenőrzik, ami 200 ezer forintos tétel.

150-200 ezer km között cserélj vezérlést, tisztíttass szívósort és hűtőt!

Részecskeszűrő van még, mint minden modern dízelnél, ha mész pályán, sgy ideig nem lehet nagy baj.

Kopó alkatrészek 200-250 ezer km felett lesznek, mint mindenhol...

200 ezer km-ig ne parázz, olajcsere legyen 15 ezrenként, meg átvizsgálás.


Egy szaki

2019. okt. 27. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:

#14


Még annyit tennék hozzá, hogy vétel után EGR off függetlenül hogy a rosszabbik vagy a "jobbik" van benne mind a kettő szar. Koksztalanítás, 200e km-nél már lógni szokott a turbó. Termosztátok cseréje, ez szereti kinyírni a DPF-et sokszor (ha már ko akkor ésszerűbb DPF off is, +egy program és kormolás mentesen fog tovább üzemelni az autó).

200e felett, ha betartották a 30e/2év olajcserét akkor a motor csapágyazását érdemes rendberakni, de ha már szét van szedve a motor akkor egy erősített lánc csomagot is érdemes belerakni a vezérléshez, hogy ne huljon 250-300e km-nél szét.

2019. okt. 29. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!