Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért állnak le az egyterűek...

Miért állnak le az egyterűek gyártásával?

Figyelt kérdés

Pár éve még rengeteg egyterű modelt gyártottak, ma már alig.

Pedig családapaként ezeket tartom a legpraktikusabbnak: tágas, variálható belső tér, nagy csomagtartó. Három rendes ülés hátul stb.


2019. aug. 23. 12:42
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Mert mindenki crossovert meg small suv-ot vesz helyette, mondván hogy jobban néz ki. Egyszerűen megszűnt a kereslet az egyterűek iránt. Néhány száz embernek meg nem fognak autót gyártani.
2019. aug. 23. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Néztem a SUV-okat: szélesek, így szűk helyre még rosszabb parkolni, ez gyerekekkel különösen nem praktikus. Az utastér meg nem variálható, hátul két gyerekülés közé nem lehet beférni. Őszintén sok előnyüket nem látom.


De forgatom a kérdést: három kisgyerekkel milyen autót vennétek?

2019. aug. 23. 12:48
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Már a Sharan/Alhambra sem egyterű, hanem kisbusz, még a Ford tartja magát a Galaxyval, de elég elcsépelt, én soha nem szerettem az egyterűeket, de kellett egy extra, szélvédő fűtés és legolcsobban egy Alhambrába találtam, most is benne ülök, azt gondoltam télen jó lesz, az lett, még klíma hibával is szeretem, magas és fordítható az első ülés, tehát, gondol mindenki arra amire akar :D mint egy garzon, csak ez mozog is. :)
2019. aug. 23. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Háát 3 gyerekkel ? Van még új Galaxy. Még.
2019. aug. 23. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Helyette SUV-ot vesznek az emberek
2019. aug. 23. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
76%
Azért a Kodiaq-ba szerintem beférne a három gyerek pl.
2019. aug. 23. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Kérdező, melyik SUV szélesebb, mint egy azonos méretosztálybeli egyterű? Szerintem egyik sem.
2019. aug. 23. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

Mert most más a divat. Most SUV meg crossover kell mindenkinek: ha már hosszabb és szélesebb nem lehet az autód, mint a szomszédé, legyen magasabb. Előtte az egyterű volt a divat: egyterű, felfújt bódét építettek még négyméteres kisautók padlólemezére is, mer' azt vette a nép, mint a cukrot. De volt már, hogy fémtetős kupé-kabriót készítettek mindenből (Mitsubishi Colt CZC, ami a világon egyedüliként nyitott és zárt tetővel is ronda tudott lenni), négyajtós kupét gyártottak ész nélkül (a hátul ülő beszálláskor beb*ssza a fejét a jaó kuppésan lejtő ajtókeretbe, a keret nélküli oldalablakok meg zúgnak és beáznak), vagy épp ilyen-olyan sportmodell volt az alsó-középkategóriában minden, amit a fájdalmasan gyenge 1.2-es alapmotornál erősebb erőforrással szereltek fel (néha még az is).

Ez van, divatok jönnek és mennek. Az egyterűek is ennek áldozatává váltak. De nem kell félni: a kisáruszállítókra épülő modul egyterűek még jó darabig megmaradnak és azonos ár mellett még tágasabbak, mint a személyautós testvéreik. Igaz, nem olyan menők, mer' melósótónak néznek ki, de nem lehet minden tökéletes.

2019. aug. 23. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Hasonló volt a szedánokkal 2001 környèkèn. Más lett az igèny.
2019. aug. 23. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!