Miért állnak le az egyterűek gyártásával?
Pár éve még rengeteg egyterű modelt gyártottak, ma már alig.
Pedig családapaként ezeket tartom a legpraktikusabbnak: tágas, variálható belső tér, nagy csomagtartó. Három rendes ülés hátul stb.
Néztem a SUV-okat: szélesek, így szűk helyre még rosszabb parkolni, ez gyerekekkel különösen nem praktikus. Az utastér meg nem variálható, hátul két gyerekülés közé nem lehet beférni. Őszintén sok előnyüket nem látom.
De forgatom a kérdést: három kisgyerekkel milyen autót vennétek?
Mert most más a divat. Most SUV meg crossover kell mindenkinek: ha már hosszabb és szélesebb nem lehet az autód, mint a szomszédé, legyen magasabb. Előtte az egyterű volt a divat: egyterű, felfújt bódét építettek még négyméteres kisautók padlólemezére is, mer' azt vette a nép, mint a cukrot. De volt már, hogy fémtetős kupé-kabriót készítettek mindenből (Mitsubishi Colt CZC, ami a világon egyedüliként nyitott és zárt tetővel is ronda tudott lenni), négyajtós kupét gyártottak ész nélkül (a hátul ülő beszálláskor beb*ssza a fejét a jaó kuppésan lejtő ajtókeretbe, a keret nélküli oldalablakok meg zúgnak és beáznak), vagy épp ilyen-olyan sportmodell volt az alsó-középkategóriában minden, amit a fájdalmasan gyenge 1.2-es alapmotornál erősebb erőforrással szereltek fel (néha még az is).
Ez van, divatok jönnek és mennek. Az egyterűek is ennek áldozatává váltak. De nem kell félni: a kisáruszállítókra épülő modul egyterűek még jó darabig megmaradnak és azonos ár mellett még tágasabbak, mint a személyautós testvéreik. Igaz, nem olyan menők, mer' melósótónak néznek ki, de nem lehet minden tökéletes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!