Mennyire problémásak az F10-es 530d-k?
Nekem ilyen van!
Megbízhatóak! A gyári visszahívásra (EGR hűtő) ha nem vitte el az előző tulajdonos akkor arra el kell vinni és ennyi!
Lehetőleg ne olyat vegyél amit 3,5 - 4 millió körül hirdetnek mert azoknak nem véletlenül ennyi az áruk!
Egy 2012-es 530d-nek, nagyon jól felextrázva, 180 ezer Km alatt a reális ára 5 és 6 millió között van!
Mint minden prémiumdízel!
Nagyon jó az F10, ha fent tudod tartani!
150 ezer km-ig hibamentesek, utána kell vezérlést cserélni( szervizfüggő, de átlag 4-600 ezer), figyelni az EGR, és a DPF állapotát, esetleg szívósort és hűtőt takarítani. Turbo 250-300 ezer km között csereérett ÁLTALÁBAN...
Ezek újonnan 15-20 milliós autók, így a szerviz sem az átlag magyar pénztárcájához van igazítva... kopó alkatrész sok van, mint mindenhol: lengőkarok jellemző, feszítők, ékszíjtárcsa, vízpumpa, esetleg generátor, bármi...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!